پا گرفتگی عضلات پس از دیالیز چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پا گرفتگی عضلات پس از دیالیز چگونه آن را درمان

پا گرفتگی عضلات پس از دیالیز چگونه TratarlaPie گرفتگی بعد از دیالیز چگونه آن را درمان؟ مشخص شده است که دیالیز می تواند نشانه های نارسایی کلیه تسکین، بلکه به برخی از عوارض در حالی که گرفتگی و مواد غذایی یکی از آنها است.

علل گرفتگی پا بعد از دیالیز چیست؟

اگر چه علت گرفتگی عضلات پا و ناشناخته در عضلات دیگر گرفتگی است، سه شرط به نظر می رسد افزایش گرفتگی عبارتند از: افت فشار خون. بیمار در زیر وزن خشک است. با استفاده از محلول دیالیز تحت سدیم.

اسپاسم های عضلانی هستند اغلب با baja.También فشار خون همراه می تواند رخ دهد هنگامی که شما زیر وزن خشک می باشد. گرفتگی عضلانی شدید در نزدیکی پایان درمان دیالیز تجربه و ادامه در حالی که برای بعد از دیالیز است که اغلب به علت کم شدن آب بدن.

چگونه برای درمان گرفتگی پا بعد از دیالیز رخ داده است؟

هنگامی که شما گرفتگی و فشار خون پایین، کارکنان دیالیز می تواند نرمال سالین، که می تواند مایع در بدن و عضله گرفتگی خود را افزایش دهد می تواند relevado.Además، هیپرتونیک سالین یا قند را می توان با توجه به من بدهید. گرما و ماساژ برای گرفتگی عضلانی می تواند کمک به تسکین گرفتگی مزمن پا dolor.Para ممکن است تجویز گنه گنه، کارنیتین و یا دیگر medication.Use جلوگیری از گرفتگی، مطمئن شوید که شما را به محدودیت های مایع و سدیم خود را هر روز چوب .Press تعادل بین وزن خشک و سود در مایعات لازم است.

در واقع، اگر شما می خواهید برای جلوگیری از مشکلات ناشی از دیالیز آن را بهتر است برای پیدا کردن راه های دیگر reemplazarlo.Aquí من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، که یک درمان طبیعی و ایمن برای بیماری کلیوی با کمک از این درمان، بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز لذت ببرید.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما ممکن است پیام را ترک به ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 809
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: