چه کاری می تواند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که می تواند دیالیز ندارد انجام
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه کاری می تواند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که می تواند دیالیز ندارد انجام

چه کاری می تواند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که ممکن است داشته DiálisisQué می تواند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که دیالیز تحت دیالیز نمی به عنوان یکی از شایعترین اشکال نارسایی کلیه انجام می شود؟ انجام می شود، مفید است به طولانی شدن زمان زندگی بیمار و بهبود کیفیت زندگی در یک time.However، همه بیماران توصیه به آن را، برای وضعیت جسمی خاص آن است.

چه کاری می تواند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که دیالیز تحت نمی انجام می شود؟

اول، آنها باید تنظیمات در رژیم غذایی خود را، شما می دانید، رژیم غذایی مناسب نه تنها می تواند بار کلیه ها را کاهش دهد، اما همچنین می توانید آنها را از آسیب اساس mayores.En در این نقطه محافظت، شما باید برخی از راه های دیگر را امتحان کنید برای درمان بیماری خود، شما می دانید، دیالیز تنها salida.Para این بخش از بیمار است که می تواند دیالیز میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ندارد توصیه می شود، که می تواند بیماران به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کمک نمی کند کلیه.

چگونه می توان بیماران کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مبتلا به نارسایی کلیه؟

شما می دانید، دلیل این که چرا بیمار طول می کشد شکست دیالیز کلیوی با توجه به عملکرد کلیه inferior.Así که این نوع درمان کمک می کند تا بیماران با نارسایی کلیوی برای جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر اساس طب سنتی چینی ابداع شد و هدف آن بهبود عملکرد renal.Además، تمام گیاهان در آن از طبیعت هستند، بنابراین این درمان می تواند به نارسایی کلیه بدون درمان بسیاری از عوارض جانبی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ما ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: 18230015367 به طور مستقیم +86 ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: