چگونه شما می توانید جلوگیری از نارسایی کلیه دیالیز بیمار و پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه شما می توانید جلوگیری از نارسایی کلیه دیالیز بیمار و پیوند کلیه

بیماران دیالیزی می توانند چگونه اجتناب از بیمار کلیوی و پیوند RenalCómo شود دیالیز اجتناب از نارسایی کلیه و پیوند کلیه بیمار است؟ همانطور که همه ما می دانیم که نارسایی کلیه یک بیماری پیشرونده است و به کاهش عملکرد کلیوی، آنها را به دیالیز یا پیوند کلیه برای تداوم زندگی خود را útil.Sin اما هر دو دیالیز و پیوند کلیه برای همه مناسب نیست. علاوه بر این، آنها مقدار زیادی از پول هزینه.

چگونه می توان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه؟

شما می دانید دلیل این که چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را به دیالیز یا پیوند کلیه از آن است که با توجه به کاهش عملکرد کلیوی، بنابراین در حالی که شما می توانید برخی از راه برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی یا آن را معکوس پیدا کنید، این فرصت را داشته باشند برای جلوگیری از این دو روش.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان درمان بیماری های کلیوی موثر است، اثر درمانی قابل توجهی در بهبود عملکرد نشان داده است خارج renal.Como درمان، که در آن انواع مختلف از گیاهان چینی در آن را در شرایط اعمال مبتنی بر اعمال بیماری های خاص از یک بیمار است. بنابراین شما می توانید به نارسایی کلیه را به شیوه ای صاف را درمان کنند.

از یک طرف، داروهای موثر می تواند رگ های خونی گشاد می شوند برای افزایش دفع زباله و مواد بیماری زا در خون است.

از سوی دیگر، داروهای چینی می تواند از خود بازسازی و بافت کلیه خود تعمیر و سلول ها با ساختار کلیه discapacidad.Si می تواند معکوس را آغاز کند، بهبود عملکرد کلیه به طور قابل توجهی در نارسایی کلیوی.

به طور خلاصه، با کمک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز و پیوند renal.Si برای جزئیات در مورد و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه داشته باشد، شما می توانید ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: