چرا که آنها می خواهند برای جلوگیری از کلیه پیوند کلیه بیمار
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا که آنها می خواهند برای جلوگیری از کلیه پیوند کلیه بیمار

چرا بیمار پیوند کلیه می خواهید برای جلوگیری از RenalPor که بیمار مبتلا به نارسایی کلیه می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه؟ این است که شناخته شده است که پیوند کلیه یکی از بهترین راه درمان نارسایی کلیه است، می تواند در بهبود کیفیت زندگی بیماران و طول عمر مفید است، اما برخی از مردم نمی خواهند پس از خواندن مطالب زیر شما می دانید دلایل روشن تر را به.

چرا بیماران مبتلا به پیوند کلیه می خواهید برای جلوگیری از؟

شما می دانید که همه عملیات موفقیت آمیز خواهد بود، بنابراین اگر شما یک کلیه اهدا دریافت، شما نیاز به در بیمارستان بستری برای حدود 3-7 días.Usted نیاز به مراقبت نزدیک توسط یک دکتر و آزمایش خون به طور منظم هر 1-2 ماه .

دوره بهبود در حدود 6 meses.A اغلب، این تیم پیوند شما خواهد خواست تا در نزدیکی بیمارستان می شود برای اولین 3 meses.Usted شما نیاز به معاینات منظم با آزمایش خون و اشعه ایکس برای چندین سال. علاوه بر این، بیماران نیاز به مصرف داروهای ضد رد برای بقیه عمر خود را، حتی آن، این کلیه جدید ممکن است در شکست دوباره سقوط.

چه کاری انجام دهید اگر بیمار نمی به پیوند کلیه؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی باید یکی از گزینه خوبی برای کسانی که نوع شخصیت از درمان در طب سنتی چینی گیاهی بر اساس باشد و هدف معکوس بیماری کلیوی موجب subyacentes.Para که در مراحل اولیه هستند بیماری کلیوی، می تواند به زندگی عادی با کمک این terapia.Para افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری، که ممکن است هنوز هم یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند استفاده می کند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، ما از شما دعوت به با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام .





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: