مرحله بیماری 3 کلیه ممکن است بیمار به دیالیز اجتناب از
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله بیماری 3 کلیه ممکن است بیمار به دیالیز اجتناب از

مرحله 3 بیماری کلیه ممکن است اجتناب از بیمار DiálisisPuede سازماندهی سه بیمار به دیالیز کلیوی بیماری جلوگیری از؟ شما می دانید، مرحله 3 بیماری کلیوی مرحله حیاتی است. شاید برخی از بیماران بدون علامت زیاد است، اما کلیه خود را در برخی از grado.Así آسیب دیده شده است که یک بار بیماران مرحله 3 بیماری کلیه، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت و عملکرد کلیه را کاهش می دهد. بدون کنترل خوب، مرحله 3 بیماری کلیه می تواند به سرعت به نارسایی کلیوی، اما اگر شما می توانید خطر گرفتن و درمان را نظام مند و موثر است که می تواند به نارسایی کلیوی جلوگیری بنابراین برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند.

چه نوع درمان می تواند کمک به بیماران مرحله 3 بیماری کلیه جلوگیری از دیالیز؟

درمان سیستماتیک به عنوان درمان بالا هفت TCM شناخته شده می تواند بیمار را در پیشرفت این بیماری را نگه دارید، برای جلوگیری از renal.De شکست به طوری که بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه لذت ببرید.

در میان هفت درمان، درمان فشرده گرم آسیب بافت کلیه ها آسیب دیده انجام درمان های موثر و seguro.Por ANT-ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و رگ های خونی گسترش، می تواند تعمیر و محافظت از mayores.Cooperado است ممکن است بیماران کمک که در مراحل اولیه هستند این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.

از این ما می توانیم می دانیم که بیماری کلیوی مرحله 3 برگشت پذیر است، به طوری که بیمارانی که در این مرحله ما باید این فرصت را به آینده ای روشن برای خود mismos.Si برای جزئیات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه را کمک می کند تا در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: