جدیدترین درمان PKD با کراتینین 5.8 چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

جدیدترین درمان PKD با کراتینین 5.8 چیست

چه، جدید ترین درمان برای PKD با 5.8Cuál کراتینین آخرین درمان برای PKD با کراتینین 5.8 است؟ کراتینین شاخص برای محاسبه restantes.De کراتینین با توجه به عملکرد کلیه است، ما باید یک ایده کلی در مورد پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک.

¿PKD با کراتینین 5.8 یعنی چه؟

بیماری کلیوی بیماری کلیه پلی کیستیک تابع تولید مواد مفید برای ترویج آنچه cantidades.Por است یک خانواده است که بستگی به رشد کیست quistes.Los با مایع در نتیجه دادن بار سنگین تر در هر دو کیست riñones.Mientras پر کرده اند هر دو کلیه با گسترش کیست که منجر به کراتینین 5.8 آسیب دیده است.

کراتینین در کلیه مبتنی بر از بدن در قالب ادرار برداشته شود. در حال حاضر PKD صدمه دیده نفرون کلیه که منجر به رسوب مواد زائد و سموم.

کراتینین 5.8 است برای بیماران مبتلا به PKD به طور قابل توجهی بالاتر است. بدون درمان موثر، بیماران مبتلا به PKD خواهد بود تا حد زیادی خطر ابتلا به ESRD.

آخرین درمان برای PKD چیست؟

درمان فشرده گرم است در طب چینی است که می تواند مورد استفاده در درمان externamente.Con PKD حرارت درمانی پد به درخواست به پایان رساندن کاهش کیست و فشار شیوع کیست، که شبیه به درمان های غربی است. مزیت آن این است به حمل عوارض جانبی کمتری در کلیه است.

درمان فشرده گرم به عنوان درمان جدید ترین طبیعی است و می شود به خوبی در جهان شناخته شده است. PKD کار در ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و عروق خونی بزرگتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام پایین، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: