علائم نفروپاتی دیابتی و درمان آن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علائم نفروپاتی دیابتی و درمان آن

علائم نفروپاتی دیابتی و TratamientoQué آن هیچ نشانه ای از نفروپاتی دیابتی و درمان موثر است؟ آیا درمان طبیعی و بدون دیالیز؟ اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر ما آنلاین به صورت رایگان بپرسید.

پدیده بالینی نفروپاتی دیابتی است که نگرانی از بیماران مبتلا به دیابت چه باید باشد در اینجا برخی از نقاط به کل از بیماران مبتلا به دیابت هستند؟

پروتئین در ادرار: این آسیب ناشی از دیابت و دیابت مانند گلومرولی است، یک دلیل importante.La عملکرد است که سوراخ فیلتر افزایش غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی و بار منفی اصلی است از دست داده، به طوری که پروتئین پلاسمایی می تواند به راحتی فیلتر می شود.

این روش بسیار مهم تشخیصی، ساده است و fiable.No دست کم گرفتن ظاهر پروتئین در orina.También این نتیجه رسیدند که میزان مرگ و میر در بیماران دیابتی با پروتئینوری، 5/10 سال به طور قابل توجهی بالاتر بود.

مقدار ادرار: 1500 - 2000 میلی لیتر از ادرار در دیابت day.The دارای 3 پدیده، است که، خوردن، نوشیدن، پرادراری، حجم ادرار روزانه بیش از افراد normal.Esto افزایش است زیرا میزان فیلتراسیون گلومرولی در اوایل میزان ادرار نیز aumentó.Este پدیده می تواند برای سالهای زیادی گذشته افزایش می دهد، این بیماری می تواند توسعه بیشتر، حجم ادرار می توان کاهش داد، که به کاهش GFR مرتبط است.

سندرم نفروتیک: آیا پروتئین ادرار بیمار به 3 گرم در روز افزایش یافته است، همراه با یک کم پروتئین، ادم آشکار و چربی خون، عملکرد است nefrótico.Expertos بیماران مبتلا به سندرم کلیوی بر این باورند که یک بار بیماری قند است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ما به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای کارشناسان حرفه ای nosotros.Nuestros راهنمایی در اسرع وقت به من بدهید.





:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: