BUN و کراتینین 3.6 7.2 به معنای آنچه در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

BUN و کراتینین 3.6 7.2 به معنای آنچه در بیماری مزمن کلیه

BUN و کراتینین 3.6 7.2 به معنی نشانه ای از دو بیماری کلیوی آنچه در کراتینین کلیه بیماری CrónicaLa و BUN، هر دو از آنها زباله را که لازم برای فیلتر کردن کلیه از بدن به صورت orina.Entonces BUN و کراتینین 3.6 7.2 ابزار می که در بیماری مزمن کلیه؟

¿BUN و کراتینین 3.6 7.2 بدان معنی است که در بیماری مزمن کلیه؟

میزان طبیعی کراتینین 0.5 mg / dl و 1.1 از mg / dl برای زنان، 0.6 از mg / dl-1.2 mg / dl در hombre.BUN حدود 3.6-7.1 میلی مول / L زمانی که همه از آنها بالا این محدوده به توجه به کلیه شما ضروری است.

در تجربه ما، BUN و کراتینین 3.6 7.2 بالاتر از محدوده طبیعی، که به معنی کلیه تا حدی آسیب دیده شده است.

کراتینین و BUN چیست؟

کراتینین محصول از عضله است. تحت شرایط عادی، سطح کراتینین متوقف می شود به عنوان عضلات ما estable.Mientras هر دو کراتینین نیاز به خارج از بدن به عنوان ادرار مرخص شود. آنها را در نتایج بدن در بسیاری از عوارض و نشانه های مختلف طولانی نگه دارید.

پروتئین شکسته در نتیجه شکل گیری BUN. BUN به عنوان زائد سوخت و ساز نیز مورد نیاز است به خارج از بدن فیلتر می شود برای جلوگیری از آلودگی خون است.

چه نوع درمان مفید است برای کاهش سطح بالایی از BUN و کراتینین؟

هدف از تصفیه خون در از بین بردن مواد زائد و سموم از بدن در نتیجه جلوگیری از صدمه به کلیه ها بیشتر و حفاظت از عملکرد کلیه restante.La تصفیه خون شامل پلاسما، همودیالیز، hemofiltration، hemoperfusion و جذب ایمنی بدن. آنها بهترین را به پاک کردن زباله و مواد سمی در اندازه های مختلف در نتیجه حفظ خون روشن و از بین بردن بار کراتینین riñones.La و BUN دو نوع از مواد زباله و حذف از بدن به عنوان ادرار .

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: