چگونه برای درمان PKD بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان PKD بدون دیالیز

چگونه برای درمان PKD PKD بدون DiálisisCómo سعی بدون دیالیز؟ به طور کلی، بیماران مبتلا به PKD با نارسایی شدید کلیوی توصیه می شود به دیالیز، که می تواند آنها را زندگی بهتر کمک کند و time.However، تمام بیماران می خواهند را به دیالیز. دلیلش این است که هر هفته بیمار گاهی باید به آن را انتخاب کنید، و آن را یک یا دو روز نیست، بیمار باید اصرار دارند بسیاری از años.Lo بدتر، دیالیز می کند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد.

معرفی مختصری از PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک با توجه به رشد ثابت کیست پیشرفت می کند. کیست ها بزرگ شده و هر مایع day.The ها کیست پر شده و افزایش تعداد کیست را افزایش می دهد. ساختار کلیه آسیب دیده quistes.Mientras در حال توسعه هر دو عملکرد کلیه ها نیز کاهش است. با کاهش عملکرد کلیه، عوارض بسیاری از مشکلات خانوادگی خود را که باعث کاهش کیفیت vida.A اگرچه پذیرش دیالیز، امید به زندگی خود را نیز به عنوان هرگز پیشرفت متوقف می شود بیماری های کلیوی تهدید می شود پلی کیستیک.

چگونه برای درمان PKD بدون دیالیز؟

در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی است که می تواند کمک به بیماران PKD یک زندگی با کیفیت بدون diálisis.En در مقایسه با دیالیز، منافع برای بیماران مبتلا به PKD به شرایط میکرو چین-Osmotherapy پزشکی عبارتند از:

از بین بردن حالت سکون

داروهای چینی فعال در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است تابع از بین بردن حالت سکون ناشی از PKD، که شبیه به دیالیز. اما امن و راحت دیالیز بیشتر، مانند یک ماساژ می باشد.

کنترل پیشرفت PKD

داروهای چینی فعال کوچک کیست PKD در حال تغییر فشار سیال و داخلی و خارجی را مجبور در sangre.Mientras به همین دلیل نیز نابود رشد کیست بافت جدید است. از دو روش شما می توانید توسعه PKD می توان کنترل می شود.

ترمیم آسیب کلیه و عملکرد کلیه بازیابی

داروهای چینی ترمیم آسیب کلیه و کلیه و هیچ عوارض جانبی کمتر توابع می شود.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: