نارسایی کلیوی با 80٪ کلیه های آسیب دیده وجود دارد به هیچ وجه برای جلوگیری از آسیب بیشتر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیوی با 80٪ کلیه های آسیب دیده وجود دارد به هیچ وجه برای جلوگیری از آسیب بیشتر

نارسایی کلیوی با 80٪ کلیه های آسیب دیده وجود دارد به هیچ وجه برای جلوگیری از مادر DañosMi بیشتر یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه به علت فشار خون بالا است، او در بیمارستان بستری شد در حالی که او در مشکل چند روز respirar.Ella فن در حال حاضر دکتر گفت که کلیه های شما آسیب دیده 80٪، من می خواهم بدانم آیا هیچ راهی برای جلوگیری از آسیب بیشتر وجود دارد؟

در واقع، برای افراد مبتلا به کلیه ها آسیب دیده 80٪ معنی است که شما فقط سمت چپ 20٪ عملکرد کلیه، بنابراین اگر ما می خواهیم برای حفاظت از کلیه ها را از تخریب بیشتر ما باید اقدام در حال حاضر نیز را، نه تنها در مواد غذایی است، اما درمان.

همانطور که همه می دانند، مواد غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی دارد. اگر بیمار برخی از غذاها کلیه پسند که کلیه را از آسیب محافظت mayores.Pero اگر آنها برخی از غذاها نامناسب است که می تواند آسیب بیشتری به کلیه ها انجام را انتخاب کنید انتخاب می کند. بنابراین بهترین راه برای بیمار است را به یک برنامه رژیم غذایی با کمک یک متخصص تغذیه.

همانطور که برای درمان، نکته کلیدی برای محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر، اگر شما می توانید درمان مناسب می تواند زود هنگام شود این فرصت را به تعمیر کلیه dañados.Medicamentos چینی اثر خوب در درمان بیماری های کلیوی داشته باشد، پس است پردازش می تواند بیماری های کلیوی را درمان، انجام آسیب بیشتر به riñones.La درمان بهترین و شناخته شده میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ترکیب کاملی از طب چینی و طب غربی است، با کمک از این درمان مردم 80٪ کلیه های آسیب دیده می تواند نه تنها محافظت از کلیه ها را آسیب بیشتر، اما همچنین می تواند فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه، بنابراین، برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: