آسیب بیمار درجه کلیه با کراتینین 5.7
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آسیب بیمار درجه کلیه با کراتینین 5.7

درجه آسیب کلیوی برای بیماران مبتلا به 5.7Se کراتینین کراتینین می دانیم که مترادف است با عملکرد کلیه باقی مانده و کراتینین 5.7 غرفه برای grave.Más آسیب کلیوی به طور خاص، کراتینین 5.7 اشاره به مرحله 4 کلیه بیماری Crónica.En چنین شرایطی، درمان به شدت مورد نیاز.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟

دارویی حمام

بین بردن مواد سمی برای از بین بردن پاتوژن های مضر را در کانالهای انرژی و احشایی.

دارو حمام به تخلیه سم

دارو حمام طب چینی داروهای پختن است که می تواند دانلود کنید و مخلوط در سوپ دارویی، سپس اجازه دهید بیمار کاملا در زمان مناسب وارد سوپ حمام، که می تواند مواد تشکیل دهنده مواد مخدر غوطه ور در شیار ایجاد شده است بدن، به کانالهای انرژی و امعا و احشا، منافذ باز و مثانه و دامپینگ از سمی پاتوژن کانالهای انرژی و احشاء از طریق عرق و ادرار.

اقدام اصل

با کمک از گاز داغ در داروها و سوپ دارویی، ترویج جریان کانالهای انرژی و چی و خون، منافذ باز و نقاط طب سوزنی بدون مانع.

داروها حمام دارو و کانالهای انرژی آرام نفوذ از راه منافذ پوست و نقاط طب سوزنی، وارد کانالهای انرژی احشاء طولانی، پراکنده ریه و سوراخ باز، کلیه گرم و تقویت چنین yang.Con اقدامات، که می تواند پراکندگی و نزولی ریه و کلیه تبدیل بخار و ترشح از پاتوژن های سمی بازگرداندن کانالهای انرژی از طریق عرق و امعا و احشا از طریق ادرار است.

دارو

شنا در عصاره مواد مخدر دارویی ساخته شده از تابع دانلود.

سرد باید با مواد مخدر است که می تواند کلیه را گرم و تقویت یانگ درمان می شوند. گرمای باید با داروهایی که می توانند گرمای روشن و حذف رطوبت درمان می شود؛ درد باید با داروهایی که می تواند گردش خون از چی ترویج و رفع درد درمان می شوند. ادم باید با داروهایی که ممکن است ادرار را وادار به حذف ادم درمان می شود.

اگر شما علاقه مند در این درمان وجود و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: