هشت نکته در مورد بالا به سطح کراتینین در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هشت نکته در مورد بالا به سطح کراتینین در بیماری مزمن کلیه

سطح کراتینین بالا معمولا شاخص اختلال عملکرد کلیه است، اما این همیشه اتفاق نمی افتد. 8 نکات زیر را در مورد سطح کراتینین بالا کمک خواهد کرد که شما می دانید در مورد آن روشن است.

1. محدوده نرمال از سطح کراتینین از مرد به زن متفاوت است. سطح مرجع 0.6-1.2 میلی گرم، در مردان و 0.5-1.1 میلی گرم در زنان است.

2. سطح کراتینین همه بالا به معنی اختلال کلیوی است. سطح کراتینین بالا است که همیشه با غذاهای پروتئین وجود، ورزش طولانی مدت و غیره تنها سطح ثابت کراتینین بالا نشان می دهد که کاهش بیماری کلیوی.

3. وجود دارد هیچ نشانه قطعی است که توسط سطح کراتینین بالا ایجاد می شود، هر چند به شرح زیر را می توان احتمالا مرتبط: خسته، تنگی نفس، احساس از دست دادن آب و سردرگمی است.

4. کراتینین می کند افزایش نمی شود مگر اینکه عملکرد کلیه قطره در یک درجه بزرگ است. به طور معمول، هنگامی که کراتینین بالاتر از حد طبیعی است، شما انتظار می رود به از دست دادن 60 درصد عملکرد کلیه در حال حاضر. در نتیجه، کراتینین می تواند عملکرد کلیه را منعکس، اما از آن است که یک شاخص دقیق نیست. اگر شما میخواهید بدانید که نتیجه دقیق در مورد عملکرد کلیه خود را، شما می توانید سؤال از ECT و GFR را.

5.All نوشیدنی های نرم باید برای افراد با سطوح کراتینین بالا برای آن شرایط خود را بد تر می کند ممنوع است.

6. سطح کراتینین بالا معمولا علائم شایع بیماری های کلیوی است. در نتیجه، برای درمان سطح کراتینین بالا باید در بیماری های زمینه ای کلیه هدف.

نفت 7.Fish سطح کراتینین بالا پایین کمک می کند. به گفته دکتر، روغن ماهی حاوی اسید چرب امگا 3 است که ترکیبی از EPA و DHA.دو ماده می تواند کمک به بهبود شرایط کلیه و کاهش سطح کراتینین.

8. اگر سطح کراتینین شما هر بالا، به ویژه هنگامی که آن را به بالاتر از 5 است، به شما خواهد شد یک نامزد به دیالیز. با این حال، اگر شما می توانید درمان مناسب برای بهبود عملکرد کلیه خود را تعمیر و اختلال در کلیه خود را در مرحله اولیه، شما یک شانس بزرگ برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کراتینین، لطفا دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید، آنها تلاش خود را خواهد کرد تا به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه کراتینین بالا مبانی سطح CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: