چگونه برای درمان درد کلیه و تنفس مشکل PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان درد کلیه و تنفس مشکل PKD

چگونه برای درمان درد کلیه و تنفس PKDCómo درد کلیه و تنگی نفس در بیماری کلیه پلی کیستیک درمان؟ شما می دانید نوع PKD یک بیماری ژنتیکی بر اساس رشد متعدد quistes.Como PKD توسعه است، درد در مشکلات کلیه و تنفس به احتمال زیاد به رخ می دهد.

چرا بیماران مبتلا به PKD خواهد درد کلیه و تنگی نفس می شوید؟

کیست افزایش تشکیل و کمیت. کیست پر از مایع و تعداد کیست aumenta.Los کیست بزرگ رشد و ظلم و ستم به مناطق اطراف آن و احساس دردناک است. به عنوان کیست بزرگ منجر به از دست دادن عملکرد کلیه، بسیاری از سموم و مواد زائد سپرده در خون که منجر به علائم respirar.Con مشکل برای از بین بردن درد در مشکلات کلیه و تنفس وجود دارد، درمان ما باید در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک تمرکز می کنند.

چه نوع درمان برای درمان PKD مفید است؟

درمان فشرده داغ

تمیز کردن از سموم - عوامل بیماری زا سمی تمیز کردن در کلیه

تمیز کردن از سموم توسط صفحه گرم

فشرده سازی داغ بر روی نقاط دوجانبه Shenshu (BL23) دارویی میکرو فرآیندهای است که حذف سموم و بازیابی چی اصلی، و اعمال نقاط Shenshu (BL23) externamente.De بنابراین، هدف از تمیز کردن سم است این را می توان با سم های بیماری زا حذف به دست آورد و بازسازی چی اصلی است.

اقدام اصل

نصف النهار مثانه قانون فشرده گرم پا Taiyang در نقاط دوجانبه Shenshu (BL23)، استفاده از توابع داخلی و خارجی از نصف النهار مثانه پا Taiyang و کلیه نصف النهار shaoyin páginaintroducir پا کانالهای انرژی طولانی کلیه، عوامل بیماری زا به کلیه ها سمی از بین بردن.

Shenshu طحالی (BL23) نقطه طب سوزنی در حرارت مرطوب و رطوبت چی سرد از ورود نصف النهار مثانه و تخلیه خارج است. بنابراین، فشرده گرم است که در این نقطه طب سوزنی برگزار می شود.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: