یک درمان برای بیماری های کلیه بیماران دیابتی وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک درمان برای بیماری های کلیه بیماران دیابتی وجود دارد

یک درمان برای کلیه نفروپاتی دیابت بیماری PacientesLa دیابتی وجود دارد از عوارض ثانویه به دیابت است و یکی از علل عمده شکست renal.En مراحل اولیه است، اگر درمان تهاجمی می تواند مورد استفاده قرار گیرد، بیماری های کلیوی می تواند معکوس بهطوریکه زیر خلاصه ای از گزینه ها برای درمان بیماری دیابت در riñón.Si شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر ما آنلاین به صورت رایگان بپرسید.

حفظ سطح قند خون تحت کنترل

قند خون کنترل نشده، خطر خطرناک شروع و پیشرفت بیماری دیابت renal.Un کنترل قند خون در سطح شدید می تواند فشار بر روی کلیه ها و کاهش تاخیر در عملکرد کلیه را کاهش می دهد است. در مراحل اولیه، کنترل شدید قند خون حتی ممکن است آسیب کلیوی معکوس می باشد.

فشار خون کنترل

فشار خون بالا می تواند فشار بر کلیه ها را افزایش دهد و شتاب دهنده مهم در بدتر شدن renal.Inhibidores تابع ACE داروهای خط اول برای کاهش فشار خون می تواند کاهش سرعت renal.Se بیماری کاهش می باشد عملکرد کلیه و کاهش proteinuria.In علاوه بر در کند کردن پیشرفت رتینوپاتی دیابتی و توسعه رتینوپاتی بیماران موثر است proliferativa.Algunos ممکن است انواع مختلفی از داروهای فشار خون به عنوان مسدود کننده و مسدودکننده های کانال کلسیم و بتا نیاز دیورتیک ها برای کنترل فشار خون.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان سرپایی طبیعی برای بیماری دیابت می تواند renal.Se رگ های خونی گشاد می شوند و بهبود میکروسیرکولاسیون در cuerpo.Por یک طرف است، می تواند از بروز عوارض ناشی از دیابت مانند بیماری را کاهش می دهد چشم ها، تب، و غیره برای طرف دیگر، می تواند از خود بازسازی بافت کلیه آسیب دیده تحریک به بهبود عملکرد کلیه است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ما به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. کارشناسان حرفه ای ما راهنمایی در اسرع وقت ارائه می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: