به هیچ وجه به صرفه جویی در پیوند کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

به هیچ وجه به صرفه جویی در پیوند کلیه وجود دارد

وجود دارد به هیچ وجه به صرفه جویی در کلیه TransplantHay به نحوی پیوند کلیه شکست خورده را ذخیره کنید؟ همانطور که همه ما می دانیم برخی از پیوند کلیه می تواند 10 سال یا حتی بیشتر طول بکشد، اما برخی از آنها می تواند به شکست یک بار nuevo.Una بروید شکست اتفاق می افتد، مردم را به مقابله با دیالیز یا پیوند دوباره، اما که آخرین چیزی که مردم می خواهند به چهره است. سپس راه های جدید برای نجات پیوند کلیه شکست خورده وجود دارد؟

خبر خوب این است که پیشرفت بیشتر شده است در چین برای درمان نارسایی کلیه گزینه trasplantado.La درمان آلودگی به نام خون ساخته شده است. با کمک این درمان، بیماران ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند داشته باشد.

بر خلاف درمان علامتی سنتی، آلودگی درمان خون یک رویکرد کل نگر است که کار می کند، نه تنها به حذف علامت، اما برای رسیدگی به ریشه پیوند کلیه problema.Así را می توان از شکست نجات داده است.

به عنوان یک گزینه از درمان شخصی، هیچ داروی نسخه ای ثابت وجود دارد. برنامه درمانی خاص تنها می تواند پس تشخیص دقیق از وضعیت هر بیمار انجام می شود.

چگونه می توان آلودگی خون درمان پیوند کلیه به طور موثر درمان؟

عمدتا سه طرف های درگیر در روند درمان وجود دارد:

1. دانلود سموم و مواد زائد از بدن با استفاده از روش تصفیه (مانند hemofiltration، immunoadsorption، تعویض پلاسما، و غیره) پیشرفته خون.

2. علاوه بر این برای تمیز کردن خون و خلاص شدن از شر همه چیز درمان سمی طب چینی به عنوان چرخه درمان، تنقیه درمانی، moxibustion و غیره؛

3.Proteja پیوند کلیه و جلوگیری از کاهش بیشتر در renal.Terapia تابع فشرده گرم درمان اساسی در این مرحله است. با گذشت زمان، سطح کلیه به تدریج ترویج دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +86 18230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: