چگونه می توانید هسته میوه جات میوه راهنما مزمن کلیه بیماری مرحله 4
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانید هسته میوه جات میوه راهنما مزمن کلیه بیماری مرحله 4

بیماری مزمن کلیه مرحله 4 مرحله شدید از بیماران مبتلا به بیماران renal.Los بیماری باید یک شیوه زندگی سالم برای جلوگیری از آسیب mayores.Cierta نگرانی در مورد چگونگی کمک می مرحله 4 بیماری مزمن کلیه میوه هسته میوه جات در اینجا پیدا است که ما داریم پاسخ.

هسته میوه جات دارای محبوبیت زیادی در میان مردم، به ویژه برای میوه pacientes.Litchi نیز دارای منافع بسیاری است که می تواند مرحله بیماری کلیوی مزمن 4 کمک کند.

افزایش ایمنی

هسته میوه جات منبع ویتامین ها است، به خصوص ویتامین C. ویتامین C کمک می کند تا بیماران بهبود ایمنی به مبارزه با عوامل عفونی و ماده جمع و جور nociva.La ویتامین C خوبی برای پوست، بافت ها و استخوان است. علاوه بر این، هسته میوه جات نیز در هضم غذا برای حداکثر تغذیه برای body.Besides کمک می کند، هسته میوه جات نیز حاوی مقدار زیادی از ویتامین B است که کمک می کند تا بدن پروتئین را کاهش دهد، متابولیسم کربوهیدراتها، می تواند grasas.También عملکرد را بهبود بخشد کبد و سایر اندام.

جلوگیری از فشار خون بالا

بررسی نشان داد که مواد غذایی آنتی اکسیدان می تواند به کاهش فشار خون کمک می کند و هسته میوه جات حاوی antioxidantes.Litchi فراوان نیز حاوی مقدار زیادی پتاسیم است که می تواند سدیم حفظ می تواند فشار خون کمک کند و کاهش احتمال درد و رنج سکته مغزی و حمله cardiaco.Pero اگر شما پتاسیم بالا، شما باید مصرف خود را از هسته میوه جات را محدود کند.

بیماری های قلبی جلوگیری

هسته میوه جات غنی از فیبر غذایی است ممکن است سلامت قلب nutrición.Litchi بهبود ارائه به اندازه کافی نشان داده شده است برای کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب، که باعث بهبود جریان خون و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و فشار خون بالا را کاهش می دهد. Oligonol هسته میوه جات نیز شامل گردش خون را افزایش می دهد خون فراوان، خستگی را کاهش می دهد بعد از ورزش.

همه این جنبه است که می تواند مرحله بیماری کلیوی مزمن 4 بهره مند شوند، اما نه همه بیماران می توانند litchi.También خوردن باید با دکتر خود در مورد مقدار مصرف litchi.Si شما همچنین نیاز به دانستن جزئیات بیشتر در مورد سبک مورد بحث زندگی سالم از مزمن کلیه بیماری مرحله 4، شما می توانید با دکتر آنلاین ما صحبت کنید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/325.html





:: برچسب‌ها: مزمن کلیه مرحله بیماری 4 خوردن هسته میوه جات میوه ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: