شما می توانید تب افزایش کراتینین سطح در بیماری مزمن کلیه شما می توانید تب افزایش کراتینین سطح در تب
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید تب افزایش کراتینین سطح در بیماری مزمن کلیه

شما می توانید تب افزایش کراتینین سطح در تب بیماری کلیوی CrónicaPuede افزایش سطح کراتینین در بیماری مزمن کلیه؟ کراتینین یک شاخص مهم برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است، که یک آینه برای عملکرد کلیه است. عوامل بسیاری در بالا بردن سطح کراتینین وجود دارد.

آیا می توانم تب کراتینین بالا بردن؟

کراتینین است زائد سوخت و ساز creatina.Mientras تخریب در هر دو، در خون سپرده است به طوری که بسته به عملکرد فیلتراسیون کلیه به آنها را از بدن به عنوان ادرار completamente.En شرایط عادی، کراتینین بهتر است برای کاهش سطح کراتینین بیمار بالاتر از 1.6.If آن، آسیب کلیوی ایجاد می شود.

به طور مداوم به ارمغان می آورد مشکلات کلیوی تب. تب اختلال سیستم سوخت و ساز بدن و باعث آسیب های کلیوی بیشتر و افزایش آسیب کلیوی creatinina.Cuando توسعه توابع فیلتراسیون کمتر تحت تاثیر بنابراین منجر به رسوب کراتینین خون است. سطح کراتینین نیز افزایش می یابد.

بنابراین اگر شما یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی هستند، سعی کنید برای جلوگیری از عجله در بهترین حالت آن است. این خطرناک است برای حمل عود عامل بیماری کلیه است.

به منظور جلوگیری از افزایش سطح کراتینین، ما نیاز به یک درمان بهتر و موثرتر باشد.

چه نوع درمان ممکن است در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود؟

تصفیه خون

تصفیه خون شامل پلاسما ارز، جذب ایمنی، همودیالیز، hemoperfusion و hemofiltración.Todos آنها تکنیک های پیشرفته ترین هدف از بین بردن حالت سکون از جمله کراتینین در خارج از بدن می باشد. تجربه زنده از بار سنگین هر دو riñones.Mientras زندگی کلیه در یک محیط بهتر و کمک به آن خود بازسازی و خود درمان بیشتر و بیشتر.

درمان فشرده داغ

درمان فشرده گرم بهترین درمان در چین، که جان بسیاری از بیماران مبتلا به هر دو éxito.Mientras همچنین دارای عوارض جانبی کمتری برای بدن ما در نتیجه جلوگیری سایر بیماری ها و مشکلات دیگر دشوار نجات داده است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: