آیا می توانم مزمن کلیه بیماری مرحله 3 دریافت شده توسط چینی ها گیاهان دارویی پزشکی کنترل
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم مزمن کلیه بیماری مرحله 3 دریافت شده توسط چینی ها گیاهان دارویی پزشکی کنترل

مرحله بیماری 3 مزمن کلیه نمی تواند به خوبی در گذشته کنترل شده، اما با چمن طب چینی به طور گسترده ای در درمان این بیماری را می توان در این مرحله برای مدت طولانی کنترل استفاده می شود، حتی ممکن است معکوس شود، اگر شما می توانید رژیم غذایی به طور همزمان شکل گرفته است.

همانطور که همه ما می دانیم که مرحله 3 مرحله مهمی از این بیماری است، اگر به خوبی کنترل شده، بیمار ممکن است فرصتی برای کسب یک بهبود عملکرد کلیه خود را دارند، به طوری که آنها می توانند یک زندگی mejor.Si قادر به تصرف این فرصت است، می تواند بهبود یافته mucho.Luego می تواند یک زندگی با کیفیت بالا زندگی می کنند. اگر نه، این بیماری خواهد peor.Como بیشتر و بیشتر که اشاره شد روش درمان می تواند به عنوان دیالیز در نظر گرفته برود، در واقع، دیالیز است به شکل دائمی نیست و دارای اثرات بسیاری secundarios.Largo شرایط دیالیز می توانید از تابع اجازه کلیه باقی مانده به طور کامل در گذشته از دست داده. بنابراین ما نمی بیماران توصیه نمی برای ارسال به او را در این مرحله.

چینی گیاهان دارویی پزشکی به عنوان یک روش جایگزین درمان دیالیز در ترکیب با طب غربی و فن آوری بالا، که می تواند این بیماری بدون انجام آسیب بیشتر به riñón.Además درمان می تواند عوارض جانبی ناشی از diálisis.Pero به عنوان کاهش قبلا ذکر شد، تنظیم یک رژیم غذایی نیز بسیار مهم است، بدون کمک او، اثر شفا از این درمان ها ممکن است کار به طور کامل.

حالا شما می دانید که طب گیاهی چین به عنوان یک رژیم غذایی می تواند بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه کمک زندگی می کنند طولانی تر و mejor.Así اگر شما هر گونه کمک نیاز در درمان بیماری های خود و یا به برنامه رژیم غذایی، شما خوش آمد به دکتر ما تماس آنلاین یا به ما ایمیل می باشد. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/324.html





:: برچسب‌ها: مرحله چینی گیاهان دارویی پزشکی 3 بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: