چگونه برای درمان PKD طب چینی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان PKD طب چینی

چگونه برای درمان PKD درمان ChinaCómo پزشکی PKD طب چینی؟ PKD شناخته شده است که آسان نیست به درمان، بنابراین برای بیمارانی که رنج می برند که واقعا ناراحت زیادی.

چرا PKD خواهد شد بسیاری از علائم شود؟

شما می دانید توبول کلیوی است که در آن ادرار crudo.Una است یک بار باز جذب کیست وجود دارد، ادرار خام نمی تواند از طریق توبولار کلیوی هموار می آیند و allí.Más مهم متوقف می شود سلول های اپیتلیال ترشح مایع کیست های داخلی باعث خواهد شد کیست در حال رشد بزرگتر و بزرگتر. سپس شما فشار خون بالا یا درد در کمر داشته باشید. علاوه بر این، پروتئین و ادرار خون مخفی شاید occur.Por پایان، زمانی که کیست آسیب دیده، لازم است عفونت ایجاد شده در بدن و شما را در بدن احساس درد خواهد شد.

چگونه برای درمان های طب چینی PKD؟

در چین، طب گیاهی چینی به بهبود گردش خون و کاهش اندازه کیست استفاده می شود. طب میکرو چینی پزشکی یکی از eficaces.La ترین چینی در یک هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه شده است. با اقدام مایکروویو، مواد مخدر خواهد ضایعات کلیوی به طور مستقیم از طریق پوست نفوذ کرده و canales.Micro چینی پزشکی می تواند رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون در دیواره کیست، و افزایش نفوذ پذیری کیست کیست انجام این کار disminuyen.Será کوچک و جلوگیری از گسترش سلاح های هسته سلول های اپی تلیالی، بنابراین ترشح مایع کیست شود reducida.Cuando فشار داخلی کیست کاهش یافته بود، به اندازه کیست به تدریج کوچکتر شده ، تسکین فشرده سازی بافتهای اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون، و مسدود کردن پیشرفت renal.Además فیبروز، کیست آسان به دوباره پس از ناپدید نمی شود، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند. کارکرد کلیه بهتر خواهد شد.

اگر می خواهید سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، می توان پیام های ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: