پیشگیری از مرحله 3 بیماری کلیه بدتر شدن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پیشگیری از مرحله 3 بیماری کلیه بدتر شدن

پیشگیری از مرحله 3 بیماری کلیه بیماری های کلیوی EmpeoramientoSoy بیمار و در حال حاضر دکتر به من گفت که من در مرحله 3 هستم، من می تواند کمک به جلوگیری از آن از بدتر شدن؟ برای وضعیت خود در فاز 3 بیماری کلیوی است. در این زمان سلول در کلیه را مجبور به انجام وظیفه دو گاهی اوقات حتی سه بار antes.Ya می دانید، اگر شما برای زمان دو برابر نسبت به قبل از کار برای مدت زمان طولانی ادامه خواهد داد؟ شما به زودی بعد از مدتی خسته خواهد شد. این همان برای کلیه ها است.

اگر شما می توانید این بیماری را کنترل نمی اوایل، و اجازه دهید مرحله 4 را دشوار می دانم recuperar.Ya خواهد شد، هنگامی که سلول های کلیوی خود آسیب تبدیل که دشوار خواهد بود برای نجات از nuevo.Al مانند سربازان مرحله 3 بیماری کلیه که سربازان هستند، اما برای مرحله 4 از سربازان murieron.No من می دانم که اگر شما می تواند مرا درک زخمی شدند. از آنجا که او است که مهم ترین چیز این است برای نجات سلول های کلیوی را به هنگام آسیب دیدگی اما کشته نیست. در حال حاضر آن است که هنوز برگشت پذیر است. این مهم برای درمان مرحله بیماری خود است.

شما نیاز به دریافت سیستم تصفیه در اسرع وقت. نه تنها مواد مخدر که بیماری ریشه síntomas.Tenemos را درمان کنند. ما باید به تعمیر سلول های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه renal.Entonces این عوارض ناپدید می شوند soon.We نیاز به تمیز کردن سموم در بدن شما برای اولین بار به یک محیط خوب برای تعمیر dañadas.Tenemos سلول کلیوی micromolecule سم تمیز کردن، به طور متوسط ​​سم مولکول و ابر مولکول سم با هم. در اینجا مواد مخدر استفاده میکرو chino.Luego چینی طب گیاهی، با دستگاه های ویژه ای برای دارو وارد کلیه ها برای کمک به تعمیر کلیه آسیب دیده سلول ها استفاده می شود. درمان ایمنی بدن نیز نیاز به تنظیم سیستم ایمنی بدن شما به طور کلی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ها، شما می توانید برای ما پیغام ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: