چگونه برای درمان بیماران مبتلا به CKD مرحله 4 درمان جایگزی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بیماران مبتلا به CKD مرحله 4 درمان جایگزین

چگونه برای درمان بیماران با مرحله CKD 4 دکتر درمان AlternativoMi به من می گوید که من در مرحله CKD هستم 4 4. چه می توانم انجام دهم برای کاهش سرعت و یا بهبود بخشد. من diabético.Si شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

"سطح کراتینین کراتینین بیش از حد او alto.La محصول تخریب کراتینین فسفات در عضله است، و معمولا با نرخ نسبتا ثابت توسط بدن رخ می دهد (بسته به حجم عضلانی) به معنی کراتینین .High بالا سم خون سم نابود روز خود را به سلول های renales.Alto سطح کراتینین روز می تواند شما را دریافت نارسایی قلبی که ممکن است زندگی خود ".این دکتر ما برای او را تهدید کند.

چگونه برای درمان مرحله CKD 4 نفر با درمان جایگزین؟

با توجه به دیالیز نیز ممکن است علائم بیماری مزمن کلیه را کاهش دهد. شاید نمی توان درمان کرد پزشکی completamente.En، دیالیز یک روش برای حذف مواد زائد و آب اضافی را از خون است و عمدتا به عنوان جایگزین مصنوعی برای عملکرد کلیه از دست رفته در افراد مبتلا به اختلال renal.En استفاده در واقع، دیالیز است که معمولا به عنوان یک "اقدام بازداشت" تا زمانی که پیوند کلیه در نظر گرفته می تواند انجام شود، و یا گاهی اوقات به عنوان تنها معیار برای حمایت از کسانی که برای آنها پیوند می inapropiado.Tomamos اقدامات به منظور کاهش سرعت بدتر شدن بیماری . در طول دوره درمان، ما ویژگی ما پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای کاهش درد ناشی از درمان pacientes.Esta استفاده در طب سنتی چینی (TCM)، که در آن سبزی های مختلف از خارج مورد استفاده در درمان بر اساس بیماری کلیوی.

اگر شما هر گونه سوال در مورد درمان ما خود و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: