بیماری کلیوی باید کراتینین دیالیز 7.1
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیوی باید کراتینین دیالیز 7.1

کلیه کراتینین بیماری 7.1 DiálisisSoy نیاز به یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 4 و در حال حاضر کراتینین من به 7.1mg / dl.Quiero می دانم که من را به دیالیز؟ به صداقت، من نمی خواهم به دیالیز.

در واقع، این سوال است که با بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. برای افرادی که در مرحله 4 بیماری کلیوی هستند، توابع کلیه آسیب دیده اند gravemente.La کراتینین 7.1 نیز یک شاخص از مشکلات کلیوی. در واقع، کراتینین وی بسیار بالاتر از سطح طبیعی است که 0.5-1.2mg / dl.La کراتینین زائد سوخت و ساز به riñones.Cuando فیلتر است تجمع در خون به سطح خاصی، آنها بسیاری از رخ خواهد داد مشکلات. به طور معمول، دیالیز استفاده می شود برای کاهش سطح کراتینین بالا و تسکین علائم در کشورهای غربی است.

اما در واقعیت، مردم می توانند برخی از درمان های جایگزین دیگر دیالیز نیز از دیالیز contrario.Porque من هیچ ایده روشنی از وضعیت بیماری خود را انتخاب کنید، خیلی زود خواهد کلیه صدمه دیده،، نمی من می توانم پاسخ دقیق بدهد. آیا شما نیاز به دیالیز یا نه آن را در وضعیت آنها بستگی دارد.

هنگامی که بیمار باید بیماری کلیوی دیالیز را می کشد؟

برای بیماران مبتلا به کمتر از 15 درصد، آنها نیاز به شروع دیالیز بیماری کلیوی عملکرد کلیه.

برای افراد مبتلا به علایم شدید از قبیل التهاب سنگین، تهوع، استفراغ، اسیدوز، نارسایی قلبی، ادم ریوی، سرگیجه، و غیره، دیالیز مورد نیاز است.

برای افراد با سطح پتاسیم بیش از 6.5 میلی مول / L، آن دیالیز فوری مورد نیاز است.

همانطور که قبلا ذکر شد، مردم می تواند برخی از درمان های جایگزین دیگر را انتخاب کنید، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از راه های موثر ترین است که می تواند جلوگیری از diálisis.Si شما علاقه مند در آن و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری کمک می کند کلیوی، ما از شما دعوت برای تماس با دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 به طور مستقیم یا ترک پیام پس ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: