اگر سطح کراتینین 4 کلیه می رسد بیمار بیماری است را به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر سطح کراتینین 4 کلیه می رسد بیمار بیماری است را به دیالیز

اگر سطح کراتینین 4 کلیه می رسد بیمار بیماری را به سطح کراتینین DiálisisSi است 4 باعث بیماری کلیوی بیمار به دیالیز؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی سطح کراتینین 4 است دیالیز باید در حال حاضر صورت گرفته است، به ویژه برای بیمارانی که علائم رنج می برند بسیار است.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سطح کراتینین 4 بدون نیاز به دیالیز؟

در درمانگاه، سطح کراتینین 4 به مرحله 3 بیماری کلیه تعلق دارد، در این مرحله هنوز هم برخی از عملکرد کلیه وجود دارد، به این معنی که کلیه ها آسیب دیده totalmente.Así نه با کلیه های آسیب دیده تعمیر، بیمار این فرصت به عقب بیماری خود را، بنابراین شما باید بدون نیاز به دیالیز.

از این ما می توانیم می دانیم که مرحله 3 یک گام حیاتی است، تا زمانی که بیمار می تواند برخی از اقدامات مناسب جهت حفظ و بهبود عملکرد کلیه را از شانس برای جلوگیری از اقدامات دیالیزی باید طول بکشد.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه؟

به عنوان یک بیمار از بیماری کلیوی اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه، اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که یک برنامه رژیم غذایی ساخت دکتر خود یا nutricionista.Usted می دانیم یک رژیم غذایی خوب مفید است برای محافظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر است.

با این حال، مهم ترین کار این است که به یک رویکرد سیستماتیک، که باید شامل occidental.Ellos پزشکی و طب چینی ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام .





:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: