آیا می دانستید درباره امید به زندگی برای بیماران دیالیزی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می دانستید درباره امید به زندگی برای بیماران دیالیزی

آیا می دانستید درباره امید به زندگی برای بیماران دیالیز "شوهر من - 66 سال (به زودی به 67) وارد mayo.Él کل نارسایی کلیوی 3 1/2 ساعت دیالیز سه بار در هفته است. است دیابتی، دچار حمله قلبی، جراحی بای پس، تعمیر آئورت مشکلات دیگر salud.Cuánto abdominal.Varios زمان معقول انتظار دیالیز به او زنده نگه داشتن؟ "اگر شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر خود تقاضا آنلاین، مجانی است. ما به شما راهنمایی های حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید.

ممکن است طول عمر دیالیز امید به زندگی بیماران دیالیزی چگونه است؟ اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستند، و تعجب زمانی که شما شروع دیالیز چه اتفاقی می افتد. در مطالب زیر، ما کمک خواهد کرد که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بیشتر در مورد دیالیز یاد بگیرند.

به طور کلی، یک بار مرحله 4 بیماری مزمن کلیه رسیده است، 90 درصد از عملکرد کلیه رفته است و بعد از عمل جراحی به شکل یک فیستول برای دیالیز می paso.Sabes به عنوان خوانده شده چقدر امید زندگی پس از قطع دیالیز؟

همانطور که برای امید به زندگی بیماران تحت دیالیز، که بستگی به سن شما و دیگر مشکلات پزشکی حاضر، آن را بدون پاسخ دقیق به طول عمر بیماران diálisis.En به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مسن تر و سالمترین مشکلات زمان کمتر باقی مانده است.

بیمارستان ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بر اساس طب سنتی چینی. این است که در گیاهان سنتی چینی دارویی است. استفاده از دارو های مختلف با توجه به شرایط بیمار به درمان می کند.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما به شما راهنمایی های حرفه ای در اسرع وقت به من بدهید.





:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: