اگر نارسایی کلیه پیوندی را دریافت کنم یکی دیگر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر نارسایی کلیه پیوندی را دریافت کنم یکی دیگر

اگر نارسایی کلیه پیوندی آیا من otrosí نارسایی کلیه پیوند دریافت است من می توانم یکی دیگر را دریافت کنم؟ به طور کلی، هر کس می تواند 3 بار در زندگی ما پیوند. با این حال، طول عمر از کلیه جدید پیوند کوتاه تر از قبل خواهد بود.

به عنوان مثال، اگر برای اولین بار از پیوند 10.5 سال است. هر بیمار پیوند دارد واکنش rechazo.Pero در حال حاضر کلیه آسیب دیده خود را دوباره. اگر شما یک پیوند دوم، آسیب کلیوی جدید 5 años.Por به همین دلیل، اگر شما یک پیوند سوم، که آخرین بار، آسیب کلیوی جدید 2.5 سال است.

اگر چه پزشکان برخی از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مانند، ادرار آور تجویز، کاهش التهاب می شود. این داروها خوب برای بیماری خود هستند، اما آنها برای بیماری خود را به دور از کافی است.

به عنوان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی انتخاب عاقلانه است که سعی کنید بهترین خود را به محافظت از کلیه باقی مانده، و در صورت امکان، برای بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین، ممکن است برای جلوگیری از پیوند و لذت بردن از زندگی با کیفیت.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه کلیوی بیمار است؟

اول، شما باید یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود، در صورت لزوم، می تواند درخواست کمک از دکتر یا متخصص تغذیه خود را.

بر اساس این نقطه، شما باید درمان سیستماتیک است که باید از جمله طب چینی را (برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده) و طب غربی (برای تسکین علائم در یک دوره کوتاه از زمان).

با کمک از این درمان ها و رژیم غذایی به عنوان به شما این فرصت را برای محافظت از نارسایی کلیه خود را دوباره، بنابراین برای جلوگیری از پیوند داشته باشد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی پیوند کلیه، شما می توانید یک ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: به طور مستقیم +86 18230015367، ما انجام همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: