سیاری از بیماران با علائم نارسایی کلیوی را می توان با دارو قابل کنترل
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بسیاری از بیماران با علائم نارسایی کلیوی را می توان با دارو قابل کنترل

بسیاری از بیماران با علائم نارسایی کلیوی را می توان با نارسایی کلیوی MedicinaPaciente با علائم بسیاری از را می توان با دارو قابل کنترل؟ به طور کلی، بیماری های کلیوی توسعه کنترل، بسیاری از نشانه ها و عوارض یک به علائم درمان uno.Para به نظر می رسد پزشکان همیشه بسیاری از انواع داروهای paciente.Después مصرف این دارو این علائم را می توان در حالی که برای برطرف تجویز، اما این بیماری می تواند برای همیشه کنترل؟

چرا بسیاری از بیماران مبتلا به علایم نارسایی کلیه به دست آمد؟

در واقع، همه این علائم رایج این بیماری در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مشاهده می کنید، و در واقع این مشکلات renal.La عوارض شکست اسیدوز متابولیک، هیپرفسفاتمی، هیپوکلسمی، استئودیستروفی کلیوی، کمبود ویتامین D با توجه به کاهش است عملکرد تنظیم کم خونی riñón.La، فشار خون بالا به دلیل کاهش ترشح عملکرد کلیه می باشد. یبوست است توسط نارسایی کلیه مشکلات دستگاه گوارش علت ایجاد می شود. بنابراین، همه این مشکلات ریشه 'نارسایی کلیه است.

می تواند به نارسایی کلیه را می توان با دارو کنترل؟

بنابراین از این، ما می دانیم که همه داروها می توانند نشانه درمان اما می تواند ریشه را حل نمی کند، به این معنی که آنها می توانند سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده تعمیر نیست و می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود نمی بخشد. این مشکل است.

آیا پیوند کلیه یک گزینه بهتر؟

شاید پیوند کلیه یک انتخاب بهتر است، اما نه یک انتخاب خوب، نیز ضروری نیست. حتی اگر دهنده واقعا مناسب وجود ندارد، شرایط فعلی کل جسم بیمار آنقدر فقیر است، آن است که به طور کلی مناسب برای trasplante.En نیست، بیمار هنوز دارای عملکرد کلیه چپ، این امید زیادی برای صرفه جویی در riñones.Así خود است نکته کلیدی برای بیمار در حال حاضر است برای پیدا کردن روش هایی را برای حفظ و بهبود عملکرد کلیه است.

اگر می خواهید بدانید که چگونه برای بهبود کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان عملکرد کلیوی، شما می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: