بیمار نفروپاتی فشار خون بالا باید توجه دقیق به رژیم غذایی خود را پرداخت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار نفروپاتی فشار خون بالا باید توجه دقیق به رژیم غذایی خود را پرداخت

بیمار نفروپاتی فشار خون بالا باید توجه دقیق به شما DietaDieta در واقع نقش مهمی در کنترل فشار خون بالا ایفا می کند پرداخت است به خصوص برای renal.Una بیماری مهم رژیم غذایی خوب می تواند کمک به مردم مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا عمر زندگی می کنند و کیفیت. موارد زیر برخی راهنمایی در مورد رژیم غذایی، امیدوار است که شما می توانید به برخی از درجه کمک کند.

افراد مبتلا به فشار خون بالا باید بیش از حد غذا در یک زمان غذا خوردن نیست، باید لحظه چند قرار صرف شام به جای سه بار داشته باشد.

نگه داشتن یک رژیم غذایی کم نمک است مفید برای کنترل فشار خون و تسکین علائم دیگر ناشی از بیماری های کلیوی مانند تورم.

برای افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند، ممکن است برخی از مواد غذایی غنی از پتاسیم، برای کاهش فشار خون بالا مفید است که، اما برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند در معرض خطر باشند توسعه هیپرکالمی، بنابراین شما باید به جلوگیری از خوردن غذاهای با پتاسیم.

بیماری کلیوی بیمار باید برخی از مواد غذایی با پروتئین با کیفیت بالا است که می تواند پروتئین به اندازه کافی برای بدن بدون آسیب رساندن به کلیه ها، از جمله کسانی که غذاهای ارائه را، ماهی اولین گزینه این است که نیز مفید در کاهش خطر بیماری های قلبی است

به منظور ارائه تغذیه کافی برای بدن، افراد مبتلا به فشار خون بالا نیز نفروپاتی باید مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات مصرف نمی fresca.Pero تمام میوه ها و سبزیجات خوبی برای بیمار هستند، بنابراین زمانی که شما آنها را انتخاب کنید شما بهتر است مشورت تغذیه yout.

بالا چند راهنمایی کلی برای بیمار نفروپاتی فشار خون بالا، از آنجا که همه ما می دانیم که افراد مختلف باید شرایط بیماری های مختلف به طوری که شما باید برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود کنند.

اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی یا درمان نفروپاتی فشار خون بالا نیاز دارند، شما می توانید ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: