کلیه بیمار شکست با 10 درصد از عملکرد کلیه پیوند کلیه بهترین گزینه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کلیه بیمار شکست با 10 درصد از عملکرد کلیه پیوند کلیه بهترین گزینه

نارسایی کلیه بیمار با 10 درصد از عملکرد کلیه پیوند کلیه بهترین OpciónPaciente با عملکرد کلیوی نارسایی کلیوی 10 درصد است پیوند کلیه بهترین گزینه است؟ در اغلب موارد، دکتر دیالیز یا پیوند کلیه به توصیه بیماران مبتلا به عملکرد کلیه 10٪، و آخرین است prioridad.Pero بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است؟

آیا پیوند کلیه است بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

همانطور که می دانید، پس از پیوند، بیمار می تواند یک زندگی بهتر داشته باشد. با این حال، پیوند دهنده دشوار است encontrar.También است پس از پیوند است مزمن یا رد نمی agudo.Por بنابراین، ما نشان می دهد درمان گیاهی محافظه کار به صرفه جویی در کلیه خود و افزایش نقش خود را به عنوان renal.A بیمار هنوز آن را تا به 10٪ از عملکرد کلیوی چپ، که امید برای نجات کلیه آنها است. در حالی که بیمار می تواند عملکرد کلیه خود را دریافت کنید، که می خواهند یک زندگی با کیفیت بدون درد و رنج بسیار زندگی می کنند.

آیا روش های درمانی جایگزین از پیوند کلیه وجود دارد؟

در واقع، تعدادی از درمانهای گیاهی منحصر به فرد از طب سنتی چینی، همه آنها را با هم همکاری می تواند کلیه را از آسیب بیشتر جلوگیری و اگر بیمار خوش شانس است، او / او می تواند این فرصت را به بهبود وجود دارد خود عملکرد کلیه است.

در میان همه چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy دارو مؤثرتر است، می تواند گردش خون ترویج و حذف سموم اضافی را sangre.Lo بیشتر، شما می توانید بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از زباله آسیب mayor.Con کمک این درمان، بیماران در مراحل اولیه این بیماری هستند می تواند یک فرصت برای بازگشت به زندگی normal.For بیماران مبتلا به عملکرد کلیه 10٪ ممکن است از دست دادن این فرصت را به معکوس دارند آن بیماری اما همچنین می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این دارو چین و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید یک ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: 86 18230015367 به طور مستقیم، ما همه چیز را انجام بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: