چگونه برای درمان شکم متورم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان شکم متورم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی

چگونه برای درمان شکم متورم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نگرانی RenalInsuficiencia که به طور فزاینده کلیه آسیب دیده، منجر به ادم، معده ورم و تهوع و غیره sucesivamente.Así چرا و آیا درمانی برای آن وجود دارد؟ اطلاعات تماس با دکتر آنلاین به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

آیا آن را به نارسایی کلیه شکم متورم منجر شود؟

به طور کلی، شکم متورم، به عنوان مشترک به عنوان بسیاری از علائم دیگر مانند فشار خون بالا، ادرار کف آلود و خستگی نیست، و به همین ترتیب sucesivamente.Pacientes احتباس مایعات به نارسایی کلیوی در پلک ها، صورت، دست ها و پاها خود رنج می برد . با تورم، آنها نیاز به محدود کردن مصرف مایعات و مصرف نمک به عنوان خوردن نمک زیاد و آب آشامیدنی بیش از حد می تواند باعث تشدید و بدتر شدن علایم این بیماری بیماری است.

علاوه بر این، از طریق شکم متورم است به عنوان مشترک به عنوان بسیاری از علائم دیگر بیماری های کلیوی، که در واقع در برخی از casos.Pueden رخ می دهد رنج می برند شکم متورم ناشی از احتباس مایعات شدید در abdomen.En شما این مورد نیست، این بیماری بلافاصله نمی تواند ارائه شود، احتباس مایعات گسترش به ریه ها، که منجر به ناراحتی پوسیده به عنوان تنگی نفس و مشکلات خواب.

چگونه برای درمان شکم متورم با طب چینی؟

مقدار زیادی از مایع ساخت تا در شکم به عنوان یک نتیجه از اختلال عملکرد کلیوی. در شرایط عادی، مایع اضافی انتظار می رود از بدن به عنوان ادرار، این کمک می کند تا توضیح دهد که چرا ادرار است هنگامی که ما نوشیدن مقدار زیادی از آب است.

پزشکی ما میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بیماران alta.Se کراتینین به طور عمده توسط نرم افزار های خارجی از طب چینی، که متعلق به TCM (طب سنتی چینی) درمان های نوآورانه مشخص کاهش می دهد.

لطفا پیام یا پست الکترونیک زیر با sjzhospitalrenal@hotmail.com سوالات خود را ترک کنند، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر در اسرع وقت به صورت رایگان می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: