بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به رد پیوند کلیه دارای
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به رد پیوند کلیه دارای

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به رد پیوند کلیه دارای «صبح به خیر دکتر. پسر من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه بود و پیوند کلیه پنج ماه پیش، اما در حال حاضر با پروتئین بالا 2400.Eso یک سیگنال خطرناک است؟ اگر شما هر گونه سؤال، لطفا با دکتر آنلاین ما بپرسید.

رد پیوند کلیه پاسخ ایمنی است، از زمان حضور آنتی ژن کلیه آلوژنیک، سلولی و پاسخهای ایمنی هومورال، سیستم ایمنی بدن پیوند کلیه در برابر alloantigen، این پاسخ ایمنی است من rechazo.Acelerado رد: آن را به تولید 3 -5 روز بعد از عمل جراحی، بیماران پیوند کلیه تورم، حساسیت به لمس، تب قابل توجه است، الیگوری و فشار خون بالا، افزایش کراتینین سرم و گلبولهای سفید sangre.Disponible شتاب متیل پردنیزولون رد، ATG، OKT3، تبادل درمان نشان داد پلاسما.

اکثر دریافت کنندگان پیوند کلیه هر گونه علائم رد riñón.Y در درمانگاه تجربه، به طور عمده سه نوع رد کلیه، هر کدام با مجموعه خود را از علائم وجود دارد:

1.The رد hyperacute

رد Hyperacute معمولا در عرض دو روز اول پس از عمل جراحی رخ می دهد و همیشه با افزایش فشار خون و fiebre.Cuando رد hyperacute رخ می دهد، عمل جراحی است که معمولا ضروری و مورد نیاز برای از بین بردن جدید مشخص شده کلیه است.

2.The رد حاد

رد حاد: یک هفته پس از رد پیوند کلیه وجود دارد و عملکرد crónico.El از بیماران مبتلا به تب رخ می دهد، خروجی کاهش ادرار، فشار خون بالا، حساسیت به لمس کلیه، افزایش کراتینین سرم، در حال حاضر، با توجه به سیکلوسپورین A و سایر تظاهرات بالینی معمول نیست، شما تنها می توانید تغییر عملکرد کلیه است.

رد مزمن می تواند در هر زمان رخ می دهد و نشانه های رد مزمن عبارتند از تورم اندام، خستگی، افزایش کراتینین و BUN، پروتئین در ادرار و خون در ادرار و غیره. اهدا کننده نارسایی کلیه زمانی که دیالیز مورد نیاز است.

اگر شما در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی علاقه مند، لطفا ترک پیام زیر یا ایمیل به رایانامه: enfermedad-renal@hotmail.com با سوالات خود را، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر در اسرع وقت هستند رایگان.





:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: