نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید سطح کراتینین بالا در بیماری کلیوی می تواند رژیم غذایی از دست دادن

شما می توانید سطح کراتینین بالا در بیماری کلیه می توانید سطح بالایی از DietaPuede کراتینین در بیماری های کلیوی را کاهش می توان با رژیم غذایی کاهش یابد؟ مشخص شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه کاغذ بازی می کند، شما می توانید افزایش یا کاهش tratamiento.Pero اثر درمانی با وجود سطح بالای کراتینین می توانید تنها با آن نمی شود کاهش داد.

یک رژیم غذایی مناسب می تواند آسیب بیشتر به کلیه ها جلوگیری و کاهش روند پیشرفت این بیماری، در نتیجه به کنترل بهتر سطح کراتینین، اما نه می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا بازگشت به normalidad.Si شما می خواهید به سطح کراتینین نرمال باید این مشکل را از ریشه حل کلیه، که برای تعمیر کلیه های آسیب دیده.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی گیاهی می تواند مشکل از علل زمینه ای خود کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حمایت مازاد از تخریب بیشتر را حل کند.

صدها نفر از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود وجود دارد، بنابراین در طول درمان، پزشکان مسئول گیاهان مختلف با توجه به شرایط خود بیمار می باشد.

همکاری با سایر درمان ها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سطح کراتینین بالا پایین تر بهبود عملکرد کلیه به حالت عادی بازگشت.

از بالا ما می دانیم که نکته کلیدی برای کاهش سطح کراتینین بالا است برای پیدا کردن بعضی درمان های است که می تواند مشکلات کلیه به طور کامل حل، اگر شما هنوز هم سوال دیگر در مورد بیماری مزمن کلیه دارند و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا، ما از شما دعوت به دکتر ما تماس بگیرید به طور مستقیم آنلاین و یا ارسال ایمیل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: