بیمار بیماری مزمن کلیه باید ذرت بیش از حد خوردن نشده
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار بیماری مزمن کلیه باید ذرت بیش از حد خوردن نشده

همانطور که همه ما می دانیم رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری مزمن کلیه بازی می کند، یک رژیم غذایی مناسب ممکن است اثر درمانی دو برابر شود. سپس، به عنوان یک بیمار باید به شما و ذرت به لیست رژیم غذایی خود را؟

با توجه به پژوهش، ذرت سرشار از پتاسیم است، پس از آن مناسب برای بیمار مبتلا به بیماری کلیه پیشرفته نیست، اما این بدان معناست که همه بیمار می تواند آن را بخورم. همانطور که همه ما می دانیم ذرت سرشار از انواع بسیاری از تغذیه است، همه آنها برای سلامت مردم می باشد. به عنوان مثال، کلسیم فراوان موجود در آن، که می تواند کمک به پایین آوردن فشار خون و Hyperlipemia وجود دارد؛ الیاف غنی در آن می تواند کمک به جلوگیری از یبوست. آن را نیز سرشار از ویتامین و دیگر تغذیه، همه آنها از عناصر ضروری است. بنابراین اگر شما در مراحل اولیه این بیماری هستید، شما باید برخی از آن را بخورم، اما اگر شما در مرحله پایان آن، شما باید به جلوگیری از آن را بخورم.

از بالا ما می دانیم که، به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی، شما باید با توجه به غذاهایی که می خورید پرداخت. قبل از هر گونه تصمیم گیری، شما بهتر است با دکتر خود مشورت، در صورت نیاز، شما باید یک برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه از شما ایجاد کند. موارد زیر برخی غذاهای با پتاسیم بالا داده شده توسط دکتر، امید آن می تواند شما را در درجه کمک کند.

فهرست غذاهای با پتاسیم بالا: ذرت، لوبیا، بادام زمینی، قارچ، میوه های خشک (به عنوان مثال کشمش)، گوشت گوسفند، موز، پرتقال، انگور، انبه، سیب و غیره.

در سوال دیگری در مورد بیماری مزمن کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در انتخاب مواد غذایی به غذا خوردن، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا ارسال ایمیل به ما، ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: برچسب‌ها: CKD رژیم غذایی، بیماری مزمن کلیه، بیمار CKD باید ذرت بیش از حد غذا خوردن نیست ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: