طب چینی می تواند عملکرد کلیه بازیابی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی می تواند عملکرد کلیه بازیابی

طب چینی می تواند عملکرد کلیه تابع RenalLa بازگرداندن هنگامی رخ میدهد که کلیه دفع زائد سوخت و ساز، حفظ سدیم، پتاسیم، کلسیم و الکترولیت و اسید و باز بدن با ثبات تابع، کلیه تعادل تست های عملکرد، از جمله کراتینین سرم، نیتروژن اوره خون، خون و ادرار β2- microsphere پروتئین، آلبومین urinaria.Pacientes CKD معمولا نیاز به خوردن بعضی از مواد غذایی کلیه. کمبود کلیه ناشی از کمر، ناتوانی جنسی، احتلام، لغو آمبولی اختلال عملکرد، پشتیبانی دریافت می کند.

به طور کلی، سطح بالای کراتینین یعنی کمتر از عملکرد کلیه 50٪ .در این شرایط، بیماران باید درمان موثر برای کاهش سطح کراتینین است که می تواند عملکرد باقی مانده کلیه حفاظت و می توانید از دکتر diálisis.Contacto خلاص شدن از شر آنلاین برای جزئیات بیشتر به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

برخی از درمان ها موثر است که می تواند عملکرد کلیه در بیماران بهبود وجود دارد.

1.Medicina چین

اگر چه ممکن است دیالیز سطح کراتینین بالا کمتر است، اما می تواند علت ریشه ای سطح کراتینین بالا و بعد از دیالیز را حل نمی کند، کراتینین خواهد به nuevo.La طب گیاهی اعمال خارجی بازگشت به کار به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، بهبود تامین خون و اکسیژن به کلیه ها، در نتیجه بازگرداندن عملکرد کلی کلیه در طول زمان.

در این وضعیت، یک طب چینی می تواند برای عملکرد کلیه مفید است. برخی از گیاهان دارویی چینی عملکرد کاهش سطوح بالای کراتینین و بهبود عملکرد کلیه است.

زندگی سالم 2.Estilo

بیماران با سطح کراتینین بالا 4 باید منبع دیگری از کراتینین است، که متابولیت فعالیت muscular.Así بیماران باید فعالیت های شدید جسمی و اجتناب از کار بیش از حد خسته را کاهش دهد. این کاهش سطح کراتینین کمک خواهد کرد.

برای برخی از ورزشکاران و بدنسازان به محدود کردن مصرف خود را از کراتین، که همچنین می تواند کراتینین خون شود. باید دوز کاهش یا توقف استفاده از آن.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل و یا پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com زیر را ترک کنند. ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: