سطح کراتینین 7.2 و تورم در پاها چه سطح بعدی از درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین 7.2 و تورم در پاها چه سطح بعدی از درمان

سطح کراتینین 7.2 و تورم در پاها به سطح بعدی کراتینین 7.2 TratamientoNivel چیست و تورم در پاها است که رسیدن به سطح بعدی درمان؟ به طور کلی، دیالیز و پیوند کلیه در سطح سلسله مراتب بعد از درمان کراتینین می رسد به عنوان بالا، اما آنها تنها راه نیست.

دیالیز برای بیماری های کلیوی کراتینین 7.2

دیالیز ممکن است علائم بیماری کلیوی مانند سطح بالای کراتینین در یک زمان کوتاه از بین بردن، اما می تواند مشکل زمینه علل کلیه حل نمی کند. علاوه بر این، آن را به یک مقدار زیادی از پول هزینه.

کلیه بیماری های کلیوی پیوند کراتینین 7.2

این نوع درمان یکی از مهمترین و در حل درمان بیماری های کلیوی موثر است، اما پیوند موفق کلیه وابسته به خود را رد بعد از پیوند کلیه است، معمولا پس از پیوند کلیه لازم است به درخواست برخی از داروها ضد رد، و خود را به شرایط دیگری رد کلیه وجود دارد در تمام عمر خود می تواند زندگی کلیه trasplantado.Así پس از پیوند، تحت تاثیر قرار، به طور منظم نظارت بر بهبود کارکرد کلیه، تغییر کراتینین، نیتروژن اوره، پتاسیم، سدیم، کلسیم، هموگلوبین و غیره.

دیگر درمان های بیماری کلیه کراتینین 7.2

در مقایسه با پیوند دیالیز و کلیه، طب چینی طبیعی و بی خطر است، به طوری که آنها می تواند جایگزین خوبی ellos.Sin همچنین دارای نقطه ضعف خاص خود را دارد که ممکن است زمان بیشتری برای کار کنند.

به عنوان یک بیمار با سطح کراتینین بالا بیماری کلیوی و سایر علایم، شما باید درمان مربوطه با توجه به condición.Si خود سوالات دیگر را شما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ترک پیام برای ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: