من در دیالیز هستم و سطح کراتینین من 12 است چگونه می توانم آن را پایین تر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من در دیالیز هستم و سطح کراتینین من 12 است چگونه می توانم آن را پایین تر

من در دیالیز هستم و سطح کراتینین من 12 است که چگونه من BajarlaMe من در دیالیز به مدت 10 جلسه بوده است، اما سطح کراتینین من بالا باقی می ماند به عنوان 12، چگونه می توانم آن را دانلود کنید؟ به هر حال، من فشار خون بالا برای تقریبا هشت سال داشته باشد.

شما گفت، من می دانم که در حال حاضر از فشار خون بالا nefropatía.Su سطح کراتینین بالا باشد رنج می برند، و این بدان معناست که عملکرد کلیه خود mucho.Debido آسیب دیده اند که کراتینین است استاندارد برای قضاوت عملکرد اتلاف ناشی renal.Es توسط عضلات، و هنگامی که کلیه های آسیب دیده، و سپس از زباله و مواد سمی نمی تواند از بدن خارج شوند، و سپس رسوب در راه cuerpo.Así به منظور کاهش سطح کراتینین در حال پیدا کردن برخی از روش های دانلود و یا بهبود عملکرد کلیه (زمانی که افزایش عملکرد کلیه کاهش می یابد، سموم حذف شده و سطح کراتینین).

همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یک روش مشترک به منظور کاهش سطح بالای کراتینین است اما وضعیت او کار نمی کند، بنابراین تنها راه برای بهبود عملکرد کلیه است.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه؟

نوآوری پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک طب سنتی چینی گیاهی دارای چهار کارکرد اصلی که ضد لخته شدن، ضد ترومبوز، ضد التهاب و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار توابع، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و زباله را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود. چنین عملکرد کلیه به تدریج ممکن است بهبود یافته است.

عملکرد کلیه بهبود یافته است، سطح کراتینین بالا ناشی از عملکرد پایین کلیه را می توان با آن بهبود یافته است.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل را ارسال و یا ترک پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: