علل و درمان مرحله خارش پوست 4 نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علل و درمان مرحله خارش پوست 4 نارسایی کلیه

حدود 90 درصد از بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه itching.Do پوست بدون شک تجربه نمی کنند که خارش در مرحله 4 به نارسایی کلیوی می تواند کیفیت درمان vida.Existe خوب بی خطر و موثر تخفیف پاسخ روشن است.

علل خارش در مرحله 4 نارسایی کلیه

هنگامی که کلیه ها قادر به انجام صحیح، مایعات از بدن خارج بدون محصول desecho.El افزایش مصرف مایعات به 2 لیتر در روز لازم است برای جلوگیری از عدم تعادل و از دست دادن آب، به ویژه برای مرحله 4 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تحت diálisis.Escamas از پوست دچار کم آبی و خارش طور مداوم تا زمانی rehydrated یا هیدراته.

کلسیم و فسفر در خون است که با نارسایی کلیوی رخ می دهد باعث می شود 4 مایعات بدن به طور طبیعی جلو و پوست به رگ های خونی برای جلوگیری از سطح بالایی از مواد معدنی در sangre.Esto اساسا باعث از دست دادن آب از پوست و خارش پوست.

تجمع محصولات و مواد معدنی زباله می تواند باعث به انتشار هیستامین، که باعث حساسیت-reacción.Además خارش، هیستامین می تواند در طول دیالیز منتشر شد در صورتی که بیمار به هر یک از مواد مورد استفاده آلرژیک است، از جمله غشاهای dialyzer یا هپارین مواد مخدر است.

درمان خارش در مرحله 4 نارسایی کلیه

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، روش های درمانی مختلف چینی استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی برای درمان این بیماری از اهمیت بیشتری برخوردار raíz.Lo، چند روش می تواند به تدریج کمک به افزایش سطح GFR و بهبود عملکرد کلیه، اجتناب از دیالیز و کاهش زمان به انجام دیالیز.

با توجه به تمایز سندرم از TCM، درمان چین به عنوان مناسب حمام دارو، درمان فشرده گرم می تواند به طور مستقیم به مرحله 4 بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت درمان خارش piel.Sin کمک اما یک بار عملکرد کلیه را می توان بهبود یافته است، کلیه عمل به طور معمول دوباره، پس از آن خارش و سایر علائم نارسایی کلیوی می تواند به طور کامل درمان می شود، آیا شما علاقه مند در درمان چین؟ اگر چنین است، لطفا با ما تماس بگیرید برای کسب اطلاعات بیشتر.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-tratamiento/319.html





:: برچسب‌ها: علل و درمان خارش مرحله پوست 4 نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: