مرحله بیماری 3 کلیه با کراتینین 3.9 ممکن معکوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله بیماری 3 کلیه با کراتینین 3.9 ممکن معکوس

مرحله 3 بیماری کلیه ممکن است با کراتینین 3.9 RevertirlaEtapa 3 CKD با کراتینین 3.9 ممکن است فاز معکوس شما می دانید که 3 یک بیماری کلیوی مرحله حیاتی با درمان زود هنگام می تواند معکوس است؛ اما بدون کنترل خوب، آن را به مرحله 4-5 به تدریج بروید، و سپس مردم به مقابله با دیالیز یا پیوند کلیه.

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا در مرحله 3 بیماری کلیه؟

کراتینین بالا است که با مشکلات کلیوی ایجاد می شود، تا زمانی که ما می توانیم کلیه های آسیب دیده تعمیر می توانید سطح بالای کراتینین 3.9 creatinina.Nivel آن را بسیار زیاد نیست، بنابراین با عملکرد کلیه به تدریج پشتیبانی بهبود یافته به حالت عادی کاهش دهد. علاوه بر درمان، بیمار باید یک رژیم غذایی سالم، که می تواند به کاهش سطح بالای کراتینین کمک و محافظت از کلیه ها به برخی از درجه باشد.

چگونه به معکوس مرحله 3 بیماری کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی گیاه چینی، می تواند به بهبود بیماری کلیوی eficacia.No عمل جراحی است و هیچ عوارض جانبی و یا آسیب به بدن ایجاد نمی کند. در طول درمان، بیماران تنها به دروغ به پشت و relajado.Es شما احساس بسیار راحت و ایمن، پس از آن به ویژه برای افراد مسن و کودکان مناسب است. چه بیشتر، شما می توانید جلوگیری از بیماری کلیه، دیالیز و پیوند کلیه کمک می کند.

اگر شما سوال دیگر در مورد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا، شما می توانید ایمیل را ارسال و یا ترک پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است به انجام کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: