طب چینی بیماران راهنما نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی بیماران راهنما نفروپاتی دیابتی

طب چینی ممکن است بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی راهنما "من یک سطح کراتینین 1.4 I دیابتی به مدت 12 سال هستم داشته باشد. این سطح می تواند منجر به نارسایی کلیه؟ من هیچ علائم دیگر. من 10 واحد انسولین Mixtard انسان قبل از صبحانه و یک قرص Janumet را 50/500 بعد از ضد و قرص Janumet پس از داروها cena.Qué باید یا گرفته شده برای متوقف کردن و یا شرایط پیشرفت معکوس ".این آدرس ایمیل ثبت اختراع است. یک فرآیند در درمان در siguiente.Si شما هر گونه سوال، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید وجود دارد.

از آنجا که شما مبتلا به دیابت به مدت 12 سال داشت، بنابراین مشکل کلیوی خود رابطه خوبی با دیابت خود، که به خوبی برای tiempo.Usted طولانی رنج می برد کنترل نمی نفروپاتی دیابت diabética.Cómo شما در حال حاضر کنترل جلد 10 است؟ واحد Mixtard انسولین انسانی قبل از صبحانه و 50/500 قرص Janumet پس از قرص ضد و Janumet پس از dinner.I fibator پس از ضد و بعد از شام.

آنچه در مورد قند خون در حال حاضر؟

سطح کراتینین 1.4 او است، آن را بیشتر از حد طبیعی است. کراتینین بالا به معنی سموم بالاتر در cuerpo.En عمومی یک بار سطح کراتینین بالاتر است، وجود دارد عملکرد کلیوی بیش از 50٪ آسیب دیده است.

در این مرحله درمان زود هنگام ممکن است هنوز مشکل کلیوی او معکوس می باشد.

ما اغلب به استفاده از طب سنتی چینی گیاهی برای تعمیر کلیه آسیب دیده و ما باید بسیاری از درمان های پزشکی به عنوان eficaces.Tales میکرو چینی Osmotherapy تنها یکی از بسیاری از درمان های طب سنتی چینی ما موثر است.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ما به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما.





:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: