رانندگی خواهد بیماری کلیه FSGS و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

رانندگی خواهد بیماری کلیه FSGS و چگونه آن را درمان

رانندگی خواهد بیماری کلیه FSGS و چگونه TratarloSe FSGS منجر به نارسایی کلیه؟ شما می دانید، FSGS است ناشی از کاهش ایمنی، اختلال کلیوی است که می تواند باعث glomeruloesclerosis.Glomeruloesclerosis اشاره به زخم گلومرول یا سخت شدن است. بدون درمان به موقع، که آن را به نارسایی کلیه منجر شود.

آیا می توان با مواد مخدر FSGS درمان؟

علاوه بر این، ماهیت بیماری کلیوی آسیب به سلول های ذاتی است، در حال حاضر سه نوع از سلول های کلیه در بدن شما وجود دارد: سلول های مرده، سلول های آسیب دیده و سلول های سالم، آنها نمی توانند هر چیزی را به سلول های آسیب دیده انجام دهید، اما ما می توانیم سلول های آسیب دیده تعمیر و محافظت از سلول های سالم، سپس شما می توانید انقباض کلیه را متوقف کند.

تا به امروز، همه داروها به طور عمده برای تسکین علائم بیماری کلیوی، به دور از برای درمان بیماری کافی بودن آن را از raíz.Piensa حال حاضر شروع می کند، نظارت بر آن عملکرد کلیوی ( مانند کراتینین و اوره و غیره)؟ صادقانه بگویم، درمان یک نوع از درمان علامتی است، شما می توانید مشکل اصلی را حل نمی کند. تنها راه برای حل این مشکل این است که یک درمان سیستمیک.

چه نوع درمان برای جلوگیری از سقوط FSGS در نارسایی کلیوی مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از بهترین و شناخته شده پزشکی چینی در درمان بیماری کلیه، FSGS می تواند به جلوگیری از افتادن به نارسایی کلیه با درمان ما همکاری داشته است.

این نوع از درمان دارای چهار کارکرد اصلی، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار توابع، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از زباله را از آسیب بیشتر است. بنابراین برای جلوگیری از FSGS به نارسایی کلیه.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان FSGS، شما می توانید به ما ایمیل ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: