چهار "A" طب سنتی چینی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چهار "A" طب سنتی چینی

چهار "یک" طب سنتی چینی به معنی چهار نوع از طب چینی است، یک داروی چینی خوراکی، یک بطری از یک Maikang مخلوط می سازد چینی خارجی پزشکی و حوضه حمام پا پزشکی.

بیماریهای دهان و تشخیص چینی توسط انواع بسیاری از علف های هرز و علف را می توان با توجه به فرم های دوزاژ necesario.Hay 49 و 196 دستور العمل های درمان total.Durante ترکیب ساخته شده، استفاده از سبزی های مختلف برای درمان عوارض مختلف.

مخلوط Maikang، بدون هیچ تغییری هم در مواد تشکیل دهنده، اما این بدان معنا نیست آن است در enfermedad.Se شفا مهم نیست می تواند کمک به تنظیم گردش خون داروها نیز مورد نیاز است برای درمان بیماری های کلیوی .

نرم افزار خارجی از طب چینی از جمله دو شکل دوز و دو دستور العمل، همچنین با توجه به وضعیت بیماری عملکرد paciente.La استفاده از آن است که به ترویج گردش خون و از بین بردن استاز خون.

همانطور که برای پا حمام پزشکی، فرم های دوزاژ حاوی 49 و 147 دستور العمل، استفاده می شود قبل از خواب این است که ترویج گردش خون از سموم خون و ترشحات از طریق پوست.

مزایای استفاده از این چهار "یک" است که مواد تشکیل دهنده فعال در آنها می تواند آسیب طور مستقیم از طریق تخلیه سموم از پوست دست، می تواند درمان بیماری کلیه بدون انجام آسیب بیشتر در مقایسه riñones.En کمک طب غربی، که می تواند این بیماری از دلایل اساسی و طبیعی تر درمان می کند.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/318.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی طب سنتی چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: