مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی چگونه برای درمان دیابت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی چگونه برای درمان دیابت

مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی در دیابت چگونه شوهر TratarlaMi به عنوان مرحله با توجه به دیابت و hipertensión.Actualmente تشخیص داده شده است 3 CKD است ادم در اندام تحتانی خود و کراتینین بالا از 3.1 یا 272 با آلبومین کم 27.Puede کمک به درمان ؟

سلام خانم، امروز، شوهرش در مرحله 3 بیماری کلیه است. در درمانگاه، از مراحل مهم در تمام مراحل از CKD.Con درمان منظم و در زمان است، صدمه به کلیه ها می تواند revertida.De در غیر این صورت، آن را به پیشرفت و در نهایت نارسایی انتهایی کلیه مرحله خواهد بود نتیجه نهایی.

شما می دانید، بسته به آسیب کلیوی درجه، بیماری مزمن کلیه را می توان به مراحل زیر تقسیم می شوند:

نارسایی کلیوی جبرانی

هنگامی که کمتر از 50٪ از نفرون اختلال، نفرون سمت چپ می توانید کار اضافی برای بهبود sangre.Por بنابراین انجام دهید، سطح BUN و کراتینین نمی افزایش خواهد یافت. در همین حال، بیماران معمولا هیچ علائم بالینی را نشان نمی دهد.

مرحله جبران نارسایی کلیوی

هنگامی که بیش از 50٪ از نفرون اختلال، کراتینین سرم رو به 133-442umol / L (2 ~ 5 میلی گرم / دسی لیتر). در این مرحله، بیماران از نفخ، خستگی، عدم اشتها، کم خونی خفیف و غیره رنج می برند

نارسایی کلیوی مرحله

هنگامی که سطح کراتینین / L (5-8mg / DL) می رسد 442-707umol، بیماران مبتلا به نارسایی فاز renal.En این مرحله، بیماران تجربه کم خونی شدید، عدم تعادل الکترولیتی، علائم در سیستم های مختلف و وارد اندام.

مرحله ی ارومیه

در این مرحله، کراتینین افزایش سطح به 707umol / L (8 از mg / dl). در این مرحله، بیماران مبتلا به علایم شدید در اندام های مختلف بدن و سیستم مانند نارسایی قلبی، دستگاه گوارش، ریه، و غیره

در مورد شوهرش، که در مراحل اولیه نارسایی جبران renal.En این مرحله است، در حالی که بیش از 50٪ از نفرون ها آسیب دیده است، هنوز هم بخشی از نفرون این deteriorados.Por وجود ندارد بنابراین مهم برای محافظت از این بخش از نفرون و تعمیر نفرون برگشت پذیر است. بنابراین، اختلال عملکرد کلیوی و متوقف کردن بیشتر بهبود یافته است.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید برای ما پیغام یا ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com ترک، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: