PKD با توجه به درمان فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

PKD با توجه به درمان فشار خون بالا

PKD با فشار خون بالا چگونه TratarlaEnfermedad کلیه پلی کیستیک با توجه به درمان فشار خون بالا؟ فشار خون بالا یکی از علائم شایع PKD، کنترل خوب از آن مفید است برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه یک poliquística.Sin کنترل خوبی از فشار خون بالا باعث خواهد شد بیماری پیچیده تر و سرعت بخشیدن به پیشرفت این بیماری است.

گفته شده است که 4 نفر از 10 فرد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک فشار خون بالا، که به طور معمول در ~ از 20years 30años.Ataca 50٪ تا 70٪ از موارد قبل از هر گونه کاهش قابل توجهی در میزان فیلتراسیون گلومرولی در رخ می دهد متوسط ​​سن شروع از 30 سال سن دارد.

چرا بیمار PKD خواهد فشار خون بالا می شود؟

فشار خون بالا است که توسط خوشه PKD به دلیل ظلم و ستم کیست بافتهای طبیعی کلیه، که پس از آن در فقدان اکسیژن کلیوی منجر ایجاد می شود، ایسکمی و renal.La hypoperfusion سفتی طولانی مدت از کیست منجر به ایسکمی کلیوی، مانند همانطور که گفتم قبل، و منجر به افزایش رنین آنژیوتانسین renina.El افزایش و در نتیجه تحقق بخشیدن به انقباض رگ های خونی در فشار خون بالا riñones.La به عنوان یک نتیجه از همه این واکنش رخ می دهد های زنجیره ای. از همه بدتر، مقدار زیادی از رنین آنژیوتانسین و تشدید فشار خون بالا در جهت معکوس.

داروهای مربوط به فشار خون بالا

به نظر درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، جریان، مانند بسیاری از مهار کننده های ACE، مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین II، درمان این داروها از مواد مخدر بیشتر توصیه می شود برای درمان فشار خون بالا در بیماران مبتلا به بیماری باقی می ماند poliquística.Pero کلیه اگر شما می خواهید برای حل این مشکل شما باید permonatly این بیماری در منبع خود را درمان، شما می دانید کیست بزرگ علت اصلی فشار خون بالا است.

در اینجا توصیه میکنم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری از طب سنتی چینی گیاهی است، با کمک از این درمان کیست بزرگ می تواند کوچک شدن و مهار.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما به انجمن خوش آمدید دکتر ما تماس بگیرید به طور مستقیم می آنلاین، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: