سطح کراتینین پدر من 3.3 خواهد شد که پیشنهادات خوب است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین پدر من 3.3 خواهد شد که پیشنهادات خوب است

سطح کراتینین پدر من 3.3 خواهد شد که سطح کراتینین خوب پدر SugerenciasMi 3.3 خواهد شد که پیشنهادات خوب است؟ برای بیمارانی که سطح کراتینین است تا 3.3 مهمتر باید گام برای کاهش سرعت یا توقف پیشرفت این enfermedad.En را است آن چیزی است که هنوز هم من می خواهم به شما برخی از پیشنهادات از سه جنبه، که رژیم غذایی، عادات زندگی و درمان می دهد.

پیشنهادات خوب برای بیماران مبتلا به کراتینین 3.3 چیست؟

خوردن یک رژیم غذایی تنظیم

رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه کاغذ بازی می کند، تنظیم رژیم غذایی می تواند بار کلیه ها را کاهش داده و اثر curativo.Pero شما می دانید بیمار متفاوت است نشانه های متفاوت، چه کاری انجام دهید برنامه رژیم غذایی مختلف با توجه به شرایط خود را دارد.

حفظ عادت های سالم شیوه زندگی

آیا ورزش نور برای بهبود امنیت مفید هستند، اما شدید خوب برای بیمار salud.Formar عادت زندگی سالم نیست، دور از الکل و سیگار، نه ماندن بیش از حد در اواخر شب، همه این عادات کمک خواهد کرد زندگی بهتر است.

نگاهی به درمان سیستماتیک به جای درمان تنها

برای درمان بیماری های کلیوی، بدون توجه به تنها طب چینی یا طب غربی، شما می توانید اثر ideal.Sólo زمانی که دو نوع از درمان های ترکیبی با هم تا اثر شفا می کنید. به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید درمان سیستماتیک به جای درمان تک گرفتن برای درمان بیماری خود را.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پیشنهادات و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل به برای ما ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +86 18230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: