چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک فشار خون با AltaCómo درمان بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا؟ بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری کلیوی ژنتیکی است، دشوار است به درمان است، اما می تواند به خوبی با درمان مناسب کنترل می شود.

شما می دانید، فشار خون بالا بیماری را باعث پیچیده ترین، بنابراین اگر ما می خواهیم برای کنترل بیماری به خوبی، شما باید اول arterial.Después کنترل در حالی که فشار، ما باید برخی از اقدامات برای کنترل رشد کیست را.

در بیماری کلیه پلی کیستیک، کیست بزرگ کلیه، فشرده، بنابراین کلیه آسیب بیشتر خواهد شد و disminuye.Micro چینی Osmotherapy عملکرد کلیه به عنوان یکی از موثر ترین راه برای درمان این بیماری کلیه، می توانید کلیه را از تخریب بیشتر با مهار انقباض و رشد کیست محافظت می کند.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان PKD؟

1. برای کنترل رشد کیست، مواد اولیه دارویی ممکن است به طور مستقیم در ضایعات کار می کنند، مهار ترشح مایع وزیکول، به رشد سلول های اپیتلیال مثانه و کاهش آسیب ثانویه.

2. برای درمان کیست های بزرگ، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای توابع به گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون، معکوس کردن اختلاف فشار بین مایع در رگ های خونی اطراف کیست و کیست مایع، به طوری که مایع درون کپسول به تدریج می تواند به جریان خون گرفته، و سپس از بدن با ادرار خارج شده است.

3. علاوه بر این، در طول فرایند درمان، پزشکی Osmotherapy میکرو چینی پزشکی پشتیبانی برخی از مواد مغذی مانند اسیدهای آلی، ویتامین ها و غیره برای تعمیر کلیه، به طوری که آن می تواند آسیب به کلیه و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیوی ذاتی جلوگیری از .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان پلی کیستیک sjzhospitalrenal@hotmail.com بیماری کلیوی می تواند ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: