بیماران می توانند بهبود عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران می توانند بهبود عملکرد کلیه

می تواند بیماران کلیوی بهبود عملکرد آن بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بهبود عملکرد کلیه؟ صادقانه بگویم، برای نارسایی کلیه این فرصت را به بهبود عملکرد کلیه و کاهش سرعت توسعه بیماری کلیوی داشته باشد، اگر آنها می توانند درمان RenalPueden زمان مناسب.

چه نوع درمان می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه؟

درمان مشخصه بیماری های کلیوی است پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی درمان و inmunoterapia.Todos آنها درمان های طبیعی هستند، بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای بیماران.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیب کاملی از طب گیاهی چینی سنتی و مدرن با تکنولوژی بالا است، با کمک از این درمان بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و باقیمانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود.

سلول های بنیادی می تواند به انواع مختلفی از سلول های کلیه نیاز کلیه، سپس سلول های تازه متولد شده می تواند سلول های مرده جایگزین، در نتیجه دستیابی به هدف از بازسازی ساختار کلیوی افتراق.

سلول های بنیادی یک نوع روش برای بهبود ایمنی خود بیمار تا زمانی است که به عنوان ایمنی خود بیمار می تواند مبارزه با توانایی مونتاژ بدن نیز می تواند افزایش considerablemente.Por عنوان مثال، اگر یک بیمار از ابتلا به سرماخوردگی، کسی که به بهبود مصرف دارو، اما دیگر بیماران به دارو، ایمنی خود را می تواند بیماری را غلبه بر. هدف از درمان این است که به مبارزه با بیماری ایمنی خود بیمار.

درمان قبلی ویژگی های مختلف در درمان نارسایی کلیه، بنابراین برای درمان پزشکی مسئول برای درمان های مختلف برای بیماران بر اساس condición.Si خود را می خواهند بدانند که چه برای شما بهتر است، شما می توانید شرایط خود را ارسال بیماری مفصل به ما sjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: