هنگامی که کلیه منقبض شده است می توانید آن را رشد برگشت به حجم اصلی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هنگامی که کلیه منقبض شده است می توانید آن را رشد برگشت به حجم اصلی

مشخص شده است که بسیاری از عوامل می تواند باعث یک کلیه به کوچک شدن، و سپس یک بار آن را منقبض می توانید آن را رشد به اندازه اصلی؟ در واقع، آن را بسیار سخت برای بازیابی، اما پیشرفت را می توان به تاخیر افتاد، حتی با درمان مناسب متوقف شده است.

جایزه کلیه متفاوت از فردی به فرد دیگر است، اما آن همه مربوط به بیماری های کلیوی رخ داده است. بلند نظر بیماری کلیوی کلیه القاء خواهد منقبض شده، کلیه نیز منقبض خواهد به نارسایی کلیه، در گذشته، ارومیه است که یک بیماری تهدید کننده زندگی منجر شود. پس از از دست دادن عملکرد کلیه به طور کامل، پزشکان توصیه می کنند به عمل به آن را قطع و یا جایگزین کردن آن. اما این واقعیت بود، در حال حاضر برخی از راه های جدید برای حل این مشکل، که در چینی سنتی گیاهان دارویی پزشکی است و نکته کلیدی از درمان است برای جلوگیری از پیشرفت کلیه منقبض شده وجود دارد.

می بالا هفت درمان وجود دارد در بیمارستان ما، همه آنها در چین گیاهان دارویی پزشکی است و ثابت شده است اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی. همراه با تکنولوژی مدرن بالا و پزشکی غربی، آنها می توانند مردم کمک بهتر و طولانی تر زندگی می کنند ..

درمان مهم ترین عامل در درمان کلیه منقبض شده است، اما اگر شما می توانید یک رژیم غذایی مناسب که می تواند کمک به افزایش اثر درمانی داشته باشد. آیا الکل و تنباکو را لمس کنید و نگه دارید به دور از غذاهای تحریک کننده، در صورت نیاز، شما می توانید یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود شما را.

از بالا ما می دانیم که یک بار کلیه منقبض شده است، آن سخت است به رشد به اندازه اولیه است، اما با کمک درمان مناسب و رژیم غذایی، مردم می توانند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. اگر آنها به اندازه کافی خوش شانس هستند، آنها می توانند پیوند کلیه، اجتناب کنند. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-basic/498.html





:: برچسب‌ها: مبانی CKD کلیه منقبض شده می تواند کلیه منقبض شده رشد به اندازه اصلی ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: