شما می توانید پیوند سلول های راهنما بیمار شر دیالیز کلیوی های بنیادی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید پیوند سلول های راهنما بیمار شر دیالیز کلیوی های بنیادی

می تواند بنیادی پیوند سلول های کلیوی بیمار کمک گرفتن از DiálisisHola شر، دکتر، شوهر من پاتل یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیوی است و در حال حاضر تحت درمان با دیالیز، اما او می خواهد به خارج از él.Me دریافت کنم از سلول های بنیادی شنیده است مفید برای خلاص شدن از شر دیالیز قابل اعتماد است؟

شما در مورد اینکه آیا آقای پاتل می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر هستند. بی پرده بگویم، اگر یک بیمار می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر و یا به دلایل بسیاری از جمله نه بستگی دارد: شرایط فیزیولوژیکی، دیالیز چه مدت را آغاز کرده اند، مقدار عملکرد کلیه آن ها هنوز هم.

از آنجا که آقای پاتل، من فکر می کنم این امکان را برای او را به خلاص شدن از شر دیالیز، پس از درمان ما ارائه شده است. و مهم ترین چیز زمان است.

بی پرده بگویم، سلول های بنیادی از پیوند عضو، که در آن یک استاندارد مشخص به قاضی که آیا عمل جراحی موفقیت آمیز است یا نه وجود دارد متفاوت است. در بیماران پیوند کلیه با شکست ترمینال کلیه و آسیب کلیوی سهم خفیف همان استاندارد به قاضی که آیا عمل جراحی موفقیت آمیز و یا no.Sin اما برای پیوند سلول های بنیادی است، عملکرد کلیه باقی مانده دارای نفوذ نسبتا بزرگ برای بهبود انتظار می رود. از تجربه بالینی ما، بیش از 80٪ از بیماران لذت بردن از یک بازیابی موفق پس از درمان منظم.

به طور معمول، بیمار می تواند در بیمارستان ما برای حدود یک ماه باقی بماند به درمان característico.Si ما بهبود بهترین وضعیت جسمی او، زمان را می توان کاهش می یابد. با توجه به شرایط خود از بیماری، هر روز باید دریافت 2-3 بار میکرو چینی پزشکی، هر لحظه 45 است را minutes.Go تر، باید بنیادی درمان سلول های 2 بار در یک ماه دریافت خواهید کرد.

با این حال، همه این ها در طرح درمان اولیه، کارشناسان ما در تمام بدن پس از پرداخت شوهرم به بیمارستان ما را، و سپس پس از این گزارش ها از آزمون فیزیکی، کارشناسان ما خواهد یک برنامه درمانی دقیق را آن است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه نیاز، فقط ترک این پیام را به ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: