اختلال کلیوی: کراتینین 6.5 و اشتها پور
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اختلال کلیوی: کراتینین 6.5 و اشتها پور

نارسایی کلیه، نارسایی کلیه نیز نامیده می شود به معنی کلیه ها همان زمان normalmente.Al کار نمی کند، سطح کراتینین بالا یک شاخص مهم برای اندازه گیری عملکرد renal.Y بدترین نارسایی کلیه، بالاترین سطح است از creatinina.Entonces، برای بیماران با سطوح کراتینین 6.5 و اشتها، چه کاری انجام دهید؟

در درمانگاه، سطح کراتینین 6.5 بدان معنی است که بیماران در مرحله 4 به نارسایی کلیوی، گام grave.En به طور کلی، افراد نیز می تواند رنج می برند بسیاری از نشانه ها و عوارض، و عدم اشتها یکی از آنها است با این حال، شما نیاز به توجه به این مشکلات غیر طبیعی سلامت، چرا که هر یک از آنها می تواند عامل life.And علت اصلی عدم اشتها تهدید از محصولات انباشته شده زباله خون بیش از حد است. پس چگونه برای از بین بردن این زباله و بهبود اشتها؟ بعد، لطفا به زیر مراجعه فرمایید.

در کشورهای غربی، دیالیز یک درمان معمول برای پاک کردن خون است، در حالی که آن را نیز می تواند عوارض بسیاری است که غیر قابل تحمل برای pacientes.Sin اما در بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیماری در چین وادار، ما باید درمان های خاص برای کمک به حذف این مواد زائد از خون eficacia.Y درمان معروف ترین و موثر است "چهار + هفت" ترکیب درمان .Four شامل مای کانگ، درمان حمام پا، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و oral.Mientras طب چینی هفت درمان بدان معنی است که هفت نفر از طب سنتی چینی. از طریق یکپارچه سازی داخلی و خارجی، ما می توانیم نتایج کامل در درمان سطح کراتینین enfermedad.Para خود را از 6.5 بدون اشتها، دستیابی به درمان ما است، نه تنها به حذف مواد زائد از خون، همچنین می توانید تعمیر صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه با تحریک بازسازی سلول های کلیوی و بازسازی بافت renales.Es می گویند، نه تنها ما می توانیم سطح کراتینین 6.5 کاهش و بهبود عدم وجود خود را اشتها، بلکه شما می توانید کمک به از بین بردن ناراحتی های دیگر و کمک به شما یک زندگی عادی زندگی می کنند.

اگر شما یک بیمار که رنج می برد سطح کراتینین 6.5 بدون اشتها، نگران نباشید، ما می توانیم به شما کمک کند خلاص شدن از خطر و جلوگیری از بیماری های کلیوی terminal.Si شما به ما اعتماد، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal ارسال @ hotmail.com، و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد.

http://www.hospitalrenal.com/insuficiencia-renal-dieta/317.html





:: برچسب‌ها: کراتینین نارسایی کلیوی 6 , 5 فقدان اشتها ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: