میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و اثربخشی اصل
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و اثربخشی اصل

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی eficaciaHoy اصل و به توضیح در جزئیات تنها درمان به بیمارستان ما: پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.

میکرو چینی پزشکی osmoterapiatambién منطقه پوست به روش طب موضعی penetración.La هدف نفوذ در سبک بدن نامیده می شود، گردش خون طب چینی، اخراج کلیه باد، سه قهرمان باقی مانده سم زدایی از بین بردن پوسیدگی رشد nueva.Ampliación از دسترس فیزیولوژیکی مدرن و بهبود کلیه و میکروسیرکولاسیون محیطی کلیوی، افزایش پرفیوژن کلیوی موثر، بهبود ایسکمی نارسایی کلیوی، هیپوکسی، افزایش گردش خون، افزایش سوخت و ساز بدن محلی، بهبود عروق آسیب شناسی پزشکی کلیه، دولت ، سرعت بخشیدن به ترمیم سلول های آسیب دیده در renal.Reducir نفرون آسیب باقی مانده، جلوگیری از تغییرات در اجزای ماتریکس خارج سلولی، برای آرام کردن و جلوگیری از روند فیبروز کلیوی، کندی پیشرفت در بیماری کلیه مرحله ترمینال و بهبود عملکرد کلیه است.

عروق TCM از طریق کلیه ها وارد بدن، اتساع عروق خونی در سراسر بدن، بهبود میکروسیرکولاسیون بدن، ترویج گردش خون، بهبود وضعیت ضعیف بدن ناشی از بیماری کلیه، از بین بردن علائم intoxicación.Al در حالی که همچنین بهبود گردش خون از دستگاه گوارش، کاهش ادم مخاط دستگاه گوارش به علت بیماری کلیوی ایجاد می شود، افزایش اشتها، افزایش هضم و جذب، افزایش سلامت در نتیجه paciente.De مقاومت بیشتر و بهتر این بیماری است.

داروهای مدرن پزشکی با فرکانس پایین و ابزار مادون قرمز برای سرعت بخشیدن به نفوذ و با استفاده از مواد مخدر líquido.Absorción از طریق پوست به طور مستقیم به خون محیطی و کلیه ها، دستگاه گوارش خروج محرک نامطلوب، از بین بردن گیاهان فرایند گوارش cambio.Hacer تضعیف و استفاده کامل از اثر.

اگر خانواده یا دوستان خود را مبتلا به بیماری های کلیوی و یا شما علاقه مند به درمان ما، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال پست الکترونیکی به ما enfermedad-renal@hotmail.com. ما nuesta در اسرع وقت پاسخ دهید.





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: