از چه داروهایی استفاده می شود برای کاهش سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

از چه داروهایی استفاده می شود برای کاهش سطح کراتینین بالا

چه داروهایی در واقع، سریع ترین راه برای کاهش سطح بالای کراتینین دیالیز است استفاده می شود برای کاهش کراتینین بالا داروها NivelQué می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور کاهش سطح کراتینین بالا؟، اما برای افرادی که سطح ندارد کراتینین بیش از حد بالا است، وجود دارد بدون نیاز به داروهای tomarlo.Los مانند cilostazol می توان برای آن پایین تر، به جز که miltiorrhiza مریم گلی داروهای چینی، اسطوخودوس Typha، و آماده سازی palmatum سرما خوردگی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور کاهش سطح کراتینین.

کراتینین چیست؟

دانستن کراتینین روشن آنچه که مفید است برای کاهش است، بنابراین لازم است به آن را می دانم. کراتینین ماده تولید شده از تجزیه کراتین است، یک پروتئین عضلات در کراتینین cuerpo.La تولید شده در بدن از طریق کلیه ها دفع می شود. در حالی که بیشتر از کراتینین در کلیه فیلتر، بخش کوچکی از آن را می توانید از بدن از طریق بار orina.A عبور، مقدار کراتینین در خون می تواند بزرگ باشد. این معمولا اتفاق می افتد زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کنند. خرابی باعث فیلتراسیون نامناسب است.

راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی وجود دارد؟

به این سوال، پاسخ مثبت است. یک رژیم غذایی مناسب در هر grado.Así مفید به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی کراتینین بالا است، شما باید یک برنامه رژیم غذایی به عنوان با توجه به condición.Usted خود می تواند خود را متخصص تغذیه یا دکتر آنلاین ما هر دو مشورت را آنها می توانند برای کمک به ایجاد برنامه رژیم غذایی است.

شما می توانید خود را متخصص تغذیه یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو از آنها می تواند برای کمک به ایجاد برنامه رژیم غذایی است.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری کلیوی دارند یا نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ارسال در واتساپ ترک و یا مشورت دکتر ما: +86 18230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: